jydeinden skriver:
nogen gange tror jeg bare ikke at de ved eller opfatter hvor meget de kan irreterer en.
Man beder dem om den mindste ting og alligevel gør de det ikke hver eneste gang.
Her ligger problemet i at jeg skam ikke har noget imod at man tager i byen og morer sig, jeg vil bare gerne vide hvornår man har tænkt sig at komme hjem igen, og hvis ikke man kan få et sådan ca. klokkeslet ja så vil jeg gerne have man er hjemme FØR kl 5 om morgenen ( hader at sove alene, og det ved min partner ganske udemærket)
men ikke nok med at man ingen klokkeslet får, han kommer hjem STANG stiv klokken halv fire om natten, og man har kæmpet for at få fat i ham i halvanden time før det ( jeg HADER når man ikke kan få fat i manden, for synes jeg sgu ikke er for meget at forlange)
og som så mange gange før får man blot et "undskyld" og lige nu synes jeg sgu ikke rigtigt det er godt nok.
så så, nu er ikke alle mænd sådan :-)
Når det så er sagt, så bliver du nok nødtil at tale lidt alvor med denne mand, for hvis han bare kan slippe afsted med et undskyld hver gang, så vil det blive ved.
Du bliver nødtil at gøre ham det klart, at dette er ikke ok, og at hvis han skal have lov til at tage i byen , så kræver du nogle få ting af ham.
en ca. tid, og at han tager telefonen, det med tid kan selvfølgelig være svært, for han vil sikkert ikke være den første der tager hjem, men prøv alligevel, det med at tage telefon, nu ved jeg jo ikke hvor i byen det er , når han tager afsted, men hvis det er discotek kan det selvfølgelig også være svært at høre mobilen, men så sig, at den skal være på vibrere, så mærker han den nok