Disney favoritter (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.424 visninger
97 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

M (:

Hej alle I derude (:

Kom til at tænke på, hvilken Disney film, der er Jeres ynglings? Jeg elserk personligt "Den lille havfrue" og har nok set den mindst en million gange (sevlom jeg egentlig er "for gammel".. Men igen, Disney bliver man aldrig for gammel til)..

Hvad med Jer? Hvilken er Jeres ynglings? Eller måske jeres børns? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

M (:

Udover "Den lille havfrue" elsker jeg også denne sang:

http://www.youtube.com/watch?v=m6zv88RZLZ8&feature=related

Hvad med jer?

Anmeld

12. februar 2012

jydeinden

M (: skriver:

Hej alle I derude (:

Kom til at tænke på, hvilken Disney film, der er Jeres ynglings? Jeg elserk personligt "Den lille havfrue" og har nok set den mindst en million gange (sevlom jeg egentlig er "for gammel".. Men igen, Disney bliver man aldrig for gammel til)..

bum bum den er sørme svær for har flere disney jeg elsker tror umildbart dog det er bjørne brødrene som løber med første pladsen

eller skønheden og udyret

Anmeld

12. februar 2012

M (:

jydeinden skriver:

bum bum den er sørme svær for har flere disney jeg elsker tror umildbart dog det er bjørne brødrene som løber med første pladsen

eller skønheden og udyret

Skønheden og Ddyret ligger også højt planceret hos mig - sammen med Aladdin!

Anmeld

12. februar 2012

Drømme

Her er det 101 dalmatinere der løber med første pladsen

Havde den på vhs da jeg var lille og selvom det er over 6 år siden jeg sidst har set den, så jeg den så mange gange i min barndom, at jeg stadig kan citere en god del af den

Synes den er så skøn, og glæder mig virkelig til at kunne dele den med det barn, jeg bærer / mine kommende børn

Disney er bare fantastisk

Især de gamle klassikere efter min mening

Anmeld

12. februar 2012

Michael healer

Hej alle I derude (:

ja, enig med dig, er nok også den lillehavfrue der er min, og nej bliver ikke for gammel til disney, eller for den sags skyld at lege, vil altid være et legebarn og heldigvis for det he he :-)

Anmeld

12. februar 2012

jydeinden

Skønheden og Ddyret ligger også højt planceret hos mig - sammen med Aladdin!

det er jo sværtat vælge.. der er så mange gode :-) 

Anmeld

12. februar 2012

Kofoed.

Løvernes konge er helt klar ynglingen her.

Anmeld

12. februar 2012

Frejsmor

Bambi og Dumbo har altid været mine ynglings!! Men jeg er kææææmpe disney-fan, så jeg elsker nu dem alle sammen, er dog mest til de tegnede klassikere!!

Anmeld

12. februar 2012

Saram

Uh den er svær !

Tror dog det er løvernes konge der ligger nr 1. Og så må det nok være Banbi der ligger nr 2. Men der er jo SÅ mange jeg elsker. Lady og vagabonden, pocohontas, skønheden og udyret og alle de gode der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.