Bum Bum - Skal - Skal ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
24 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

Becks

Sagen er den, at jeg startede som aftenvagt i et vikariat i min kommune i Juni 2010 - og elskede det sted.. Jeg fik lovning på en fast stilling hvis jeg fik et kørekort ( Vi kører i biler om aftenen)

Jeg fik mit kørekort i Juni 2011. Desværre kunne jeg ikke fortsætte i mit vikariat eller blive fastansat, pga borgernedgang. Mit vikariat udløb September 2011 og jeg fortsatte som timelønnet hos dem indtil jeg fandt noget andet..

24/10-2011 bliver jeg ansat i et privat hjemmehjælpsfirma på prøve som aftenvagt. 1/2-2012 bliver jeg fastansat.

Jeg er som sådan glad for at være der, elsker mine borgere og de steder jeg kører.. MEN! Jeg kører alene om aftenen (Er den eneste på job om aften) Så jeg savner nogle kollegaer og jeg savner tavshedspligten, som man havde i kommunen. Her i det private fortæller man åbenbart borgerne ALT!

Da jeg i det private, kommer nogle af de samme steder som mine tidligere kollegaer, for vi en sludder for en sladder. Og idag fortæller én af dem så, at der er 2 der stopper. Så hun synes jeg skal søge tilbage, da de savner mig

Jeg savner også dem rigtig meget endda! Kan jeg tillade mig og søge det gamle job? Og kan jeg tillade mig og opsige den stilling jeg har nu? De er rigtig glade for mig og borgerne ligeså! Men jeg mangler sgu nogle kollegaer, især når jeg holder pause, men også hvis man lige har brug for hjælp eller andet - mangler det sociale!

Overvejer kraftigt, at ringe til min gamle leder på mandag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

JacobsMoar

Det er ikke noget værre end at gå på arbejde hver dag og vide at man kunne have haft noget man var mere glad for.. (Håber det giver mening)  

Do it !! 

Anmeld

12. februar 2012

Becks

KarinaB. skriver:

Det er ikke noget værre end at gå på arbejde hver dag og vide at man kunne have haft noget man var mere glad for.. (Håber det giver mening)  

Do it !! 

Det gav mening jo

Tror sgu også jeg gør det, og hvis jeg ikke får det, er der jo ingen skade sket med det nye job

Anmeld

12. februar 2012

Mira0911

Synes du skal følge din mavefornemmelse... :)

Anmeld

12. februar 2012

Becks

Mira0911 skriver:

Synes du skal følge din mavefornemmelse...

Den siger GO FOR IT! Men jeg ved bare ikke om jeg kan være det bekendt for det nye job?

Anmeld

12. februar 2012

Mira0911

Becks skriver:

Den siger GO FOR IT! Men jeg ved bare ikke om jeg kan være det bekendt for det nye job?

De skal og kan ikke bestemme hvor du skal arbejde... Så det skal du ikke tænke på... Har gjort det selv da jeg arbejdede... 

Anmeld

12. februar 2012

JacobsMoar

Becks skriver:

Det gav mening jo

Tror sgu også jeg gør det, og hvis jeg ikke får det, er der jo ingen skade sket med det nye job

Nææh, de behøver jo ikke at vide noget  

Anmeld

12. februar 2012

Becks

Mira0911 skriver:

De skal og kan ikke bestemme hvor du skal arbejde... Så det skal du ikke tænke på... Har gjort det selv da jeg arbejdede... 

Nej ved godt de ikke kan bestemme det, men det er mere min egen samvittighed

Men tror nu alligevel, at jeg giver min gamle boss et kald på mandag

Anmeld

12. februar 2012

Mira0911

Becks skriver:

Nej ved godt de ikke kan bestemme det, men det er mere min egen samvittighed

Men tror nu alligevel, at jeg giver min gamle boss et kald på mandag

Glæder mig til at høre mere... Vil daffe i seng... 

Anmeld

12. februar 2012

Frk Mig

Go for it ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.