Sagen er den, at jeg startede som aftenvagt i et vikariat i min kommune i Juni 2010 - og elskede det sted.. Jeg fik lovning på en fast stilling hvis jeg fik et kørekort ( Vi kører i biler om aftenen)
Jeg fik mit kørekort i Juni 2011. Desværre kunne jeg ikke fortsætte i mit vikariat eller blive fastansat, pga borgernedgang. Mit vikariat udløb September 2011 og jeg fortsatte som timelønnet hos dem indtil jeg fandt noget andet..
24/10-2011 bliver jeg ansat i et privat hjemmehjælpsfirma på prøve som aftenvagt. 1/2-2012 bliver jeg fastansat.
Jeg er som sådan glad for at være der, elsker mine borgere og de steder jeg kører.. MEN! Jeg kører alene om aftenen (Er den eneste på job om aften) Så jeg savner nogle kollegaer og jeg savner tavshedspligten, som man havde i kommunen. Her i det private fortæller man åbenbart borgerne ALT!
Da jeg i det private, kommer nogle af de samme steder som mine tidligere kollegaer, for vi en sludder for en sladder. Og idag fortæller én af dem så, at der er 2 der stopper. Så hun synes jeg skal søge tilbage, da de savner mig 
Jeg savner også dem rigtig meget endda! Kan jeg tillade mig og søge det gamle job? Og kan jeg tillade mig og opsige den stilling jeg har nu? De er rigtig glade for mig og borgerne ligeså! Men jeg mangler sgu nogle kollegaer, især når jeg holder pause, men også hvis man lige har brug for hjælp eller andet - mangler det sociale!
Overvejer kraftigt, at ringe til min gamle leder på mandag!
Anmeld