Hvornår er det vores tur til en lille bebs?

Tilbage til emne-oversigten

Side: 12 Næste 
11. februar 2012, kl. 21:54

Øv... Kom i aften til at tænke over at vi snart har prøvet i 1,5 år. Og ALLE (eller sådan føles det i hvertfald) er blevet gravide og har fået baby i mellemtiden. Vi er i fertillitetsbehandling med pergotime og hvis jeg ikke er/bliver gravid i denne cyklus skal vi prøve med insemination.

Jeg har dog været gravid sidste sommer, men desværre udenfor livmoderen.

Mens vi sad og spiste middagsmad kigger min søn på 4 år på mig og spørger hvornår vi skal have en baby...

suk

11. februar 2012, kl. 22:02

Nu med titel som mor :-)
Jannicks.mor skriver:

Øv... Kom i aften til at tænke over at vi snart har prøvet i 1,5 år. Og ALLE (eller sådan føles det i hvertfald) er blevet gravide og har fået baby i mellemtiden. Vi er i fertillitetsbehandling med pergotime og hvis jeg ikke er/bliver gravid i denne cyklus skal vi prøve med insemination.

Jeg har dog været gravid sidste sommer, men desværre udenfor livmoderen.

Mens vi sad og spiste middagsmad kigger min søn på 4 år på mig og spørger hvornår vi skal have en baby...

suk

for at der (snart) er en lille spire i mavsen! 

11. februar 2012, kl. 22:08
mkb123 skriver:

for at der (snart) er en lille spire i mavsen! 

tusinde tak - håber det virker

11. februar 2012, kl. 22:50

Denne profil er PLUSmedlem
Se min salgsannoncer: tøj til purken i str 68-80 & lidt lækkert fra Sebra :o)

for at I bliver gravide inden længe 

Mamalou -   stolt mor til Villads 16.05.11

Skjul alle signaturer
12. februar 2012, kl. 00:44
Endelig kom miraklet
Kender følelsen. Måtte selv vente halvandet år efter sa. Føles som en evighed.
12. februar 2012, kl. 01:11
Kender det godt vi prøvede i 4 år før heldet var med os....håber snart der er en bebs på vej til jer...
12. februar 2012, kl. 22:02
norenberg skriver:

Kender det godt vi prøvede i 4 år før heldet var med os....håber snart der er en bebs på vej til jer...

Mange tak den skal sørme snart være der! Men hvor er det træls!

12. februar 2012, kl. 22:03
l.kjoeller skriver:

Kender følelsen. Måtte selv vente halvandet år efter sa. Føles som en evighed.

Det er bare rigtig lang tid når man drømmer om familieforøgelse. Min dreng er lige fyldt 4 år og havde ikke lige regnet med der ville blive 5 år mellem mine børn... Er det lykkes for dig?

Jannicks Mor

12. februar 2012, kl. 22:04
Mamalou skriver:

for at I bliver gravide inden længe 

Mange tak for 'erne håber det virker

12. februar 2012, kl. 22:09
Endelig kom miraklet
Jannicks.mor skriver:

JJe

Det er bare rigtig lang tid når man drømmer om familieforøgelse. Min dreng er lige fyldt 4 år og havde ikke lige regnet med der ville blive 5 år mellem mine børn... Er det lykkes for dig?

Jannicks Mor

Jeg er gravid med vores første ved hjælp af kunstig befrugtning så det lykkedes for os alders forskel behøver dog ikke være dårligt. Der er 8 år mellem mig og min bror og vi har haft stor glæde af hinanden. Men er selvfølgelig rigtig hårdt når man bar gerne vil

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 12 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+