Må jeg læse jeres blog ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

Gry91

oliversmor.blogspot.com 

følger også din blog 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

lycly

Gry91 skriver:

oliversmor.blogspot.com 

følger også din blog 

Tak, har meldt mig som læser

Anmeld

29. april 2012

FrkZier

LunaLykke skriver:

Det vil jeg helst sikkert, har skrevet den på min liste

min plan er at primært skrive om tøj, stil og mode -og lidt fra min hverdag.. jeg er kun lige gået igang, og det er min første blog nogensinde sååååeh hehe

men det ville være rigtig fedt hvis du gad kigge lidt, og evt komme med lidt feedback??

Anmeld

29. april 2012

lycly

FrkZier skriver:

min plan er at primært skrive om tøj, stil og mode -og lidt fra min hverdag.. jeg er kun lige gået igang, og det er min første blog nogensinde sååååeh hehe

men det ville være rigtig fedt hvis du gad kigge lidt, og evt komme med lidt feedback??

Det vil jeg helt sikkert! Har også selv en blog der handler om stil og tøj osv - og så en anden blog som primært handler om min datter til dem der ikke ser hende så tit

Anmeld

29. april 2012

signe.

LunaLykke skriver:

Er kommet til at slette listen over de blogs jeg læser, inde på min egen blog. Og kan altså ikke huske dem alle i hovedet.

Så nu laver jeg lige denne tråd, så jeg kan lave en ny liste med blogs. For elsker at læse dem

www.signehejlesen.blogspot.com

Anmeld

9. maj 2012

Nitz - <3 David

Jeg er lige startet på min blog.. Og er ikke heeelt sat ind i det endnu.. Men du må meget gerne kigge den alligevel ;D

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3713705/superdavid?c laim=hn7b9xcsdy3">Follow my blog with Bloglovin</a>

(ved ik om det er det rigtige link :s)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.