brug for hurtigt råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

Kløver

Ja jeg står i den situation at der er 1 uge til bryllup, manden er for 2 lørdag i streg på polterabend, og jeg står herhjemme alene med vores søn på 12 mdr og gravid i 3 trimester
Han er ellers sød til at hjælpe og helt fantastisk, og sagde selv jeg bare kunne ringe. NU jeg ved at have godt ondt og trænger til hjælp, og ringer, og de har lige bestilt en øl og så vil de votere om de kommer herhjem og ser fodbold.
Er jeg for respektløs overhovedet at ringe til ham, eller skal jeg bare hamre i bordet, tage mig sammen og klare tingene selv eller. Vil bare ikke virke som hende den sure derhjemme, samtidig frygter jeg også hvis jeg ikke passer på at få sf igen, og igen føde for tidligt

Råd og også gerne kram modtages meget gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

2721

Masser af 

Og så syntes jeg du skal hamre i bordet og sige han skal komme hjem.

Ved godt det er svært at gøre netop fordi man ikke vil være hende den sure, mens jeres barn er da så meget vigtiger end at drikke øl

Anmeld

11. februar 2012

sarahb

Jeg havde taget mig sammen og klaret det selv..
Ville absolut ikk ødelægge aftenen for min mand, det er aften og den lille skal i seng snart så ville jeg hoppe i et varmt bad og ligge mig i seng...

Anmeld

11. februar 2012

Kløver

Puslingen skriver:

Masser af 

Og så syntes jeg du skal hamre i bordet og sige han skal komme hjem.

Ved godt det er svært at gøre netop fordi man ikke vil være hende den sure, mens jeres barn er da så meget vigtiger end at drikke øl

Tak for svar. Heldigvis er det ikke sådan noget fuldemands polterabend, og regner med han er hjemme om lidt over 1 time når fodboldkampen er slut

Anmeld

11. februar 2012

Kløver

sarahb skriver:

Jeg havde taget mig sammen og klaret det selv..
Ville absolut ikk ødelægge aftenen for min mand, det er aften og den lille skal i seng snart så ville jeg hoppe i et varmt bad og ligge mig i seng...

Tak for svar. Havde dit tilfælde været muligt var det intet problem. Her er problemet vores søn på ingen måde sover igennem eller det som ligner. Vi har haft store problemer i flere måneder, især de sidste 3-4 ugers tid og mange aftener kæmpet stor kamp i 4-5 timer og derefter måtte ind til han op til 10 gange i løbet af en nat, andre gange få men så har kampen været 2-3 timer da jeg hovedsageligt har ham selv, er jeg ved at være godt mør.
Indtil videre har jeg fået ham lagt, sådan da, og manden ser fodbold færdig, og regner med de så kommer hjem. så de er nok tilbage om 1 times tid.
Skal måske nævne han var væk fra kl 10 sidste lørdag på polterabend hvor han fik en skøn dag og aften/nat og de i dag har været afsted siden kl 1, så håber ikke han han føler han ikke har fået lov

Anmeld

11. februar 2012

sarahb

Maja84 skriver:

Tak for svar. Havde dit tilfælde været muligt var det intet problem. Her er problemet vores søn på ingen måde sover igennem eller det som ligner. Vi har haft store problemer i flere måneder, især de sidste 3-4 ugers tid og mange aftener kæmpet stor kamp i 4-5 timer og derefter måtte ind til han op til 10 gange i løbet af en nat, andre gange få men så har kampen været 2-3 timer da jeg hovedsageligt har ham selv, er jeg ved at være godt mør.
Indtil videre har jeg fået ham lagt, sådan da, og manden ser fodbold færdig, og regner med de så kommer hjem. så de er nok tilbage om 1 times tid.
Skal måske nævne han var væk fra kl 10 sidste lørdag på polterabend hvor han fik en skøn dag og aften/nat og de i dag har været afsted siden kl 1, så håber ikke han han føler han ikke har fået lov

Puha det må være hårdt med sådan en omgang for lille manden sover.. Kan godt forstå det gør dig udkørt og træt.

Jeg er bare ekstrem stædig selv, så ved at jeg ikke ville lade ham vide at det stod hårdt til derhjemme hvis han endelig skulle ud og hygge sig til polterabend som ikk er noget der bliver holdt hver dag. Om det at hans egen eller en vens. Ved godt han også var afsted i lørdags men jeg ville alligevel lade ham få en aften uden opkald.
Men dejligt at han er hjemme snart så kan du koble lidt af og passe på dig selv...

Håber lille manden sover og du holder dig til omkring termin

Anmeld

11. februar 2012

Kløver

sarahb skriver:

mitpprprobleme

Puha det må være hårdt med sådan en omgang for lille manden sover.. Kan godt forstå det gør dig udkørt og træt.

Jeg er bare ekstrem stædig selv, så ved at jeg ikke ville lade ham vide at det stod hårdt til derhjemme hvis han endelig skulle ud og hygge sig til polterabend som ikk er noget der bliver holdt hver dag. Om det at hans egen eller en vens. Ved godt han også var afsted i lørdags men jeg ville alligevel lade ham få en aften uden opkald.
Men dejligt at han er hjemme snart så kan du koble lidt af og passe på dig selv...

Netop også mit

Anmeld

11. februar 2012

Kløver

sarahb skriver:

mitpprprobleme

Netop også mit problem. Vil på ingen måde ødelægge aftenen for ham, og ville ikke engang overveje at "korte aftenen af" hvis ikke jeg følte der var gyldig grund, men ja, er normalt stadig, men ovenpå planlægning af bryllup, graviditet, og den store mangel på søvn, begynder jeg godt nok at blive lidt slidt, de sidste 3 uger har jeg fået ca 4 timers usammenhængende søvn hver nat, så begynder at hænge lidt efterhånden, men nej huer mig ikke at må bede om hjælp. Men har bedt om hjælp i weekenderne, da jeg står alene aften og nat i hverdage pga mandens natarbejde, så trænger til aflastning. Håber han hygger sig, men har luret fodboldkampen af, og ser ud til det kun kan give ham en god aften :-) og tak for svar, man vil jo helst heller ikke fremstå som sur madamme/bridezilla/pyllermor

Anmeld

11. februar 2012

sarahb

Maja84 skriver:

Netop også mit problem. Vil på ingen måde ødelægge aftenen for ham, og ville ikke engang overveje at "korte aftenen af" hvis ikke jeg følte der var gyldig grund, men ja, er normalt stadig, men ovenpå planlægning af bryllup, graviditet, og den store mangel på søvn, begynder jeg godt nok at blive lidt slidt, de sidste 3 uger har jeg fået ca 4 timers usammenhængende søvn hver nat, så begynder at hænge lidt efterhånden, men nej huer mig ikke at må bede om hjælp. Men har bedt om hjælp i weekenderne, da jeg står alene aften og nat i hverdage pga mandens natarbejde, så trænger til aflastning. Håber han hygger sig, men har luret fodboldkampen af, og ser ud til det kun kan give ham en god aften :-) og tak for svar, man vil jo helst heller ikke fremstå som sur madamme/bridezilla/pyllermor

Kun du ved hvornår du ikke kan hænge sammen mere og så skal du bede om hjælp...
Ohhh 4 timer, så kunne jeg heller ikk mere!!!
Hvorfor sover Lillemanden så dårligt?

Anmeld

11. februar 2012

Kløver

sarahb skriver:

VViuvevedddedetddefesdesværr

Kun du ved hvornår du ikke kan hænge sammen mere og så skal du bede om hjælp...
Ohhh 4 timer, så kunne jeg heller ikk mere!!!
Hvorfor sover Lillemanden så dårligt?

Vi ved det desværre ikke, ikke andet end at han er sensitiv og kan have betydning, læge, sp, dp har ikke flere råd at prøve af, så håber jo bare det med tiden bliver bedre. Men han sover meget let og gør jeg ofte må afvente om søvnen holder eller jeg skal derind igen og trøste. Lige nu kan tænderne have noget at sige da han lige har fået sin første tand, som er brudt frem, og har været 3 mdr undervejs

Håber bare det bliver bedre inden lillesøster kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.