Masser af
Og så syntes jeg du skal hamre i bordet og sige han skal komme hjem.
Ved godt det er svært at gøre netop fordi man ikke vil være hende den sure, mens jeres barn er da så meget vigtiger end at drikke øl
Puslingen skriver: Masser af Og så syntes jeg du skal hamre i bordet og sige han skal komme hjem. Ved godt det er svært at gøre netop fordi man ikke vil være hende den sure, mens jeres barn er da så meget vigtiger end at drikke øl
sarahb skriver: Jeg havde taget mig sammen og klaret det selv.. Ville absolut ikk ødelægge aftenen for min mand, det er aften og den lille skal i seng snart så ville jeg hoppe i et varmt bad og ligge mig i seng...
Jeg havde taget mig sammen og klaret det selv.. Ville absolut ikk ødelægge aftenen for min mand, det er aften og den lille skal i seng snart så ville jeg hoppe i et varmt bad og ligge mig i seng...
Maja84 skriver: Tak for svar. Havde dit tilfælde været muligt var det intet problem. Her er problemet vores søn på ingen måde sover igennem eller det som ligner. Vi har haft store problemer i flere måneder, især de sidste 3-4 ugers tid og mange aftener kæmpet stor kamp i 4-5 timer og derefter måtte ind til han op til 10 gange i løbet af en nat, andre gange få men så har kampen været 2-3 timer da jeg hovedsageligt har ham selv, er jeg ved at være godt mør. Indtil videre har jeg fået ham lagt, sådan da, og manden ser fodbold færdig, og regner med de så kommer hjem. så de er nok tilbage om 1 times tid.Skal måske nævne han var væk fra kl 10 sidste lørdag på polterabend hvor han fik en skøn dag og aften/nat og de i dag har været afsted siden kl 1, så håber ikke han han føler han ikke har fået lov
Tak for svar. Havde dit tilfælde været muligt var det intet problem. Her er problemet vores søn på ingen måde sover igennem eller det som ligner. Vi har haft store problemer i flere måneder, især de sidste 3-4 ugers tid og mange aftener kæmpet stor kamp i 4-5 timer og derefter måtte ind til han op til 10 gange i løbet af en nat, andre gange få men så har kampen været 2-3 timer da jeg hovedsageligt har ham selv, er jeg ved at være godt mør. Indtil videre har jeg fået ham lagt, sådan da, og manden ser fodbold færdig, og regner med de så kommer hjem. så de er nok tilbage om 1 times tid.Skal måske nævne han var væk fra kl 10 sidste lørdag på polterabend hvor han fik en skøn dag og aften/nat og de i dag har været afsted siden kl 1, så håber ikke han han føler han ikke har fået lov
sarahb skriver: mitpprproblemePuha det må være hårdt med sådan en omgang for lille manden sover.. Kan godt forstå det gør dig udkørt og træt. Jeg er bare ekstrem stædig selv, så ved at jeg ikke ville lade ham vide at det stod hårdt til derhjemme hvis han endelig skulle ud og hygge sig til polterabend som ikk er noget der bliver holdt hver dag. Om det at hans egen eller en vens. Ved godt han også var afsted i lørdags men jeg ville alligevel lade ham få en aften uden opkald.Men dejligt at han er hjemme snart så kan du koble lidt af og passe på dig selv... Håber lille manden sover og du holder dig til omkring termin
mitpprproblemePuha det må være hårdt med sådan en omgang for lille manden sover.. Kan godt forstå det gør dig udkørt og træt. Jeg er bare ekstrem stædig selv, så ved at jeg ikke ville lade ham vide at det stod hårdt til derhjemme hvis han endelig skulle ud og hygge sig til polterabend som ikk er noget der bliver holdt hver dag. Om det at hans egen eller en vens. Ved godt han også var afsted i lørdags men jeg ville alligevel lade ham få en aften uden opkald.Men dejligt at han er hjemme snart så kan du koble lidt af og passe på dig selv... Håber lille manden sover og du holder dig til omkring termin
Maja84 skriver: Netop også mit problem. Vil på ingen måde ødelægge aftenen for ham, og ville ikke engang overveje at "korte aftenen af" hvis ikke jeg følte der var gyldig grund, men ja, er normalt stadig, men ovenpå planlægning af bryllup, graviditet, og den store mangel på søvn, begynder jeg godt nok at blive lidt slidt, de sidste 3 uger har jeg fået ca 4 timers usammenhængende søvn hver nat, så begynder at hænge lidt efterhånden, men nej huer mig ikke at må bede om hjælp. Men har bedt om hjælp i weekenderne, da jeg står alene aften og nat i hverdage pga mandens natarbejde, så trænger til aflastning. Håber han hygger sig, men har luret fodboldkampen af, og ser ud til det kun kan give ham en god aften :-) og tak for svar, man vil jo helst heller ikke fremstå som sur madamme/bridezilla/pyllermor
Netop også mit problem. Vil på ingen måde ødelægge aftenen for ham, og ville ikke engang overveje at "korte aftenen af" hvis ikke jeg følte der var gyldig grund, men ja, er normalt stadig, men ovenpå planlægning af bryllup, graviditet, og den store mangel på søvn, begynder jeg godt nok at blive lidt slidt, de sidste 3 uger har jeg fået ca 4 timers usammenhængende søvn hver nat, så begynder at hænge lidt efterhånden, men nej huer mig ikke at må bede om hjælp. Men har bedt om hjælp i weekenderne, da jeg står alene aften og nat i hverdage pga mandens natarbejde, så trænger til aflastning. Håber han hygger sig, men har luret fodboldkampen af, og ser ud til det kun kan give ham en god aften :-) og tak for svar, man vil jo helst heller ikke fremstå som sur madamme/bridezilla/pyllermor
sarahb skriver: VViuvevedddedetddefesdesværrKun du ved hvornår du ikke kan hænge sammen mere og så skal du bede om hjælp... Ohhh 4 timer, så kunne jeg heller ikk mere!!! Hvorfor sover Lillemanden så dårligt?
VViuvevedddedetddefesdesværrKun du ved hvornår du ikke kan hænge sammen mere og så skal du bede om hjælp... Ohhh 4 timer, så kunne jeg heller ikk mere!!! Hvorfor sover Lillemanden så dårligt?