Hvordan opdagede I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

-Sigrid-

Ja, at I fik kontanthjælp altså?

Jeg var inde og snakke med dem om det sidst i januar, og de sagde jeg senest ville få pengene den 15. feb - men jeg har ikke hørt noget endnu? 

Dukker pengene bare op, eller hvad sker der? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg aner det virkelig ikke.. Men jeg ville da lige ringe og høre dem ad hvis jeg var dig

Anmeld

11. februar 2012

Silas&Mille

Her 'dukkede de bare op'.

Men skulle dog ikke vente så længe. Vi kom på starthjælp (samme systemt som kontanthjælp) da vi flyttede hjem til Danmark i marts sidste år. Vi mødte op på jobcenteret og snakkede med diverse mennesker og cirka en uge senere havde vi fået pengene udbetalt.

Nu hvor starthjælpen er afskaffet og jeg er kommet på kontanthjælp skete ændringen bare automatisk.

Anmeld

11. februar 2012

-Sigrid-

SilasMor skriver:

Her 'dukkede de bare op'.

Men skulle dog ikke vente så længe. Vi kom på starthjælp (samme systemt som kontanthjælp) da vi flyttede hjem til Danmark i marts sidste år. Vi mødte op på jobcenteret og snakkede med diverse mennesker og cirka en uge senere havde vi fået pengene udbetalt.

Nu hvor starthjælpen er afskaffet og jeg er kommet på kontanthjælp skete ændringen bare automatisk.

Super - mange tak 

Anmeld

11. februar 2012

-Sigrid-

rikkeregnbue skriver:

Jeg aner det virkelig ikke.. Men jeg ville da lige ringe og høre dem ad hvis jeg var dig

Ville lige spørge herinde først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.