Hvordan opdagede I det?

Tilbage til emne-oversigten

Side: 1
11. februar 2012, kl. 17:19
Nethe på 4 måneder triller, råber og smiler hele dagen :) Jeg er stolt :D

Ja, at I fik kontanthjælp altså?

Jeg var inde og snakke med dem om det sidst i januar, og de sagde jeg senest ville få pengene den 15. feb - men jeg har ikke hørt noget endnu? 

Dukker pengene bare op, eller hvad sker der? 

11. februar 2012, kl. 17:23
Mit livs lys, min øjesten, min Ida (L)

Jeg aner det virkelig ikke.. Men jeg ville da lige ringe og høre dem ad hvis jeg var dig

11. februar 2012, kl. 17:24
Er nu mor til to fantastiske børn, Silas og Mille :)

Her 'dukkede de bare op'.

Men skulle dog ikke vente så længe. Vi kom på starthjælp (samme systemt som kontanthjælp) da vi flyttede hjem til Danmark i marts sidste år. Vi mødte op på jobcenteret og snakkede med diverse mennesker og cirka en uge senere havde vi fået pengene udbetalt.

Nu hvor starthjælpen er afskaffet og jeg er kommet på kontanthjælp skete ændringen bare automatisk.

11. februar 2012, kl. 18:12
SilasMor skriver:

Her 'dukkede de bare op'.

Men skulle dog ikke vente så længe. Vi kom på starthjælp (samme systemt som kontanthjælp) da vi flyttede hjem til Danmark i marts sidste år. Vi mødte op på jobcenteret og snakkede med diverse mennesker og cirka en uge senere havde vi fået pengene udbetalt.

Nu hvor starthjælpen er afskaffet og jeg er kommet på kontanthjælp skete ændringen bare automatisk.

Super - mange tak 

11. februar 2012, kl. 18:12
rikkeregnbue skriver:

Jeg aner det virkelig ikke.. Men jeg ville da lige ringe og høre dem ad hvis jeg var dig

Ville lige spørge herinde først

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 1
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+