Julie 3 år idag.... :O)

Tilbage til emne-oversigten

Side: 12 Næste 
10. februar 2012, kl. 20:31
Denne profil har Foto Garanti
Nu mor til 2 skønne piger... :) Tjek min blog ud! :) http://mira-pig erne.blogspot.c om/

Idag er det 3 år siden Julie kom til verden... Jeg husker det som var det igår...  Hun nåede at blive rask til at kunne få sin sidste dag idag i dagplejen...  Hun fik boller og pølsehorn med som de skulle have, hun er blevet fejret med stor stil der idag...  

Vi kom så i eftermiddags derud... For at hygge med Julie og dagplejeren... Vi havde købt afskedsgave til hende, som var en plejeserie, som hun godt kunne bruge nu hvor hun skulle på ferie... 

Julie fik en taske af dagplejeren hvor hendes navn er broderet på... Den er et stort hit...  

Af os har hun fået prinsesse hårpynt et mega hit, hello kitty lego og tusser... Om en uge til 14 dage får hun sin Junior seng...  Hov ja, tøj af farfar og farmor... 

Nu er vi allesammen total kvæstet... 

Egentlig vil jeg bare sige at nu høre vi sørme til denne gruppe her nu... 

Julie holder ferie i næste uge og starter så i børnehave i uge 8...  Det er så spændende... 

Puh det var hårdt at sige farvel til dagplejeren... Heldigvis skal Lina også være i dagpleje hos den samme som Julie...  Så vi kommer stadig til at have kontakt med hende... 

10. februar 2012, kl. 20:34
Denne profil er PLUSmedlem
har 2 helt igennem fantastiske piger
stort tillykke med julie. hun er blevet en stor stor pige nu.
det lyder bare til i har haft en rigtig god dag idag.

Skjul alle signaturer
10. februar 2012, kl. 20:36
Nu mor til 2 skønne piger... :) Tjek min blog ud! :) http://mira-pig erne.blogspot.c om/
NinaNymannMadsen skriver:

stort tillykke med julie. hun er blevet en stor stor pige nu.
det lyder bare til i har haft en rigtig god dag idag.

Ja det er jo vildt hun er 3 år nu...  Hun går dog selv og siger hun er 9 år... 

Det har været en fantastisk dag for hende... 

Tusind tak skal du have... 

10. februar 2012, kl. 20:36
Vi glæder os til lykken vender. Det er tid at komme op på hesten igen.
Stort tillykke med dejlige Julie.. Det lyder til hun fik en rigtig dejlig afslutning i dagplejen og at i har haft en skøn dag. Sikke dog som tiden går.

Daisypath Anniversary tickers

Skjul alle signaturer
10. februar 2012, kl. 20:38
Frk-Lotusblomst skriver:

Stort tillykke med dejlige Julie.. Det lyder til hun fik en rigtig dejlig afslutning i dagplejen og at i har haft en skøn dag. Sikke dog som tiden går.

Tak søde...  Ja det var en stille og rolig afslutning... Vi fik sagt ordentlig farvel... 

Tiden går alt for stærkt... 

10. februar 2012, kl. 20:41
Vi glæder os til lykken vender. Det er tid at komme op på hesten igen.
Mira0911 skriver:

Tak søde...  Ja det var en stille og rolig afslutning... Vi fik sagt ordentlig farvel... 

Tiden går alt for stærkt... 

<3
Det er dejligt med en god afslutning..

Daisypath Anniversary tickers

Skjul alle signaturer
10. februar 2012, kl. 20:42
Frk-Lotusblomst skriver:

<3
Det er dejligt med en god afslutning..

Det er det hvert fald... 

10. februar 2012, kl. 20:52
Ihhh hvor blev min baby af?? Nu har hun 7 tænder og løber rundt over det hele :D
Mira0911 skriver:

Idag er det 3 år siden Julie kom til verden... Jeg husker det som var det igår...  Hun nåede at blive rask til at kunne få sin sidste dag idag i dagplejen...  Hun fik boller og pølsehorn med som de skulle have, hun er blevet fejret med stor stil der idag...  

Vi kom så i eftermiddags derud... For at hygge med Julie og dagplejeren... Vi havde købt afskedsgave til hende, som var en plejeserie, som hun godt kunne bruge nu hvor hun skulle på ferie... 

Julie fik en taske af dagplejeren hvor hendes navn er broderet på... Den er et stort hit...  

Af os har hun fået prinsesse hårpynt et mega hit, hello kitty lego og tusser... Om en uge til 14 dage får hun sin Junior seng...  Hov ja, tøj af farfar og farmor... 

Nu er vi allesammen total kvæstet... 

Egentlig vil jeg bare sige at nu høre vi sørme til denne gruppe her nu... 

Julie holder ferie i næste uge og starter så i børnehave i uge 8...  Det er så spændende... 

Puh det var hårdt at sige farvel til dagplejeren... Heldigvis skal Lina også være i dagpleje hos den samme som Julie...  Så vi kommer stadig til at have kontakt med hende... 

Kæmpe kæmpe stort tillykke søde med din dejlige datter Julie  

10. februar 2012, kl. 20:54
Dansker I Holland skriver:

Kæmpe kæmpe stort tillykke søde med din dejlige datter Julie  

Tusind tak søde.... 

10. februar 2012, kl. 20:56
ikke online VNB

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Inde i min mave ligger der en lille gave! Vores dejlige Viktor skal være storebror

STORT tillykke med hende søde!!!! 

Skjul alle signaturer

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 12 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+