Facebook til 10 årig?

Tilbage til emne-oversigten

Side: 1234 Næste 

Afstemning

er det ok at 10 årige er på facebook?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

10. februar 2012, kl. 13:55

Hejsa

Hvad synes i om at mange 10 årige har facebook?

Personligt kan jeg ikke se noget galt i det, da det jo er meget nemt at lave profilen privat og deter nemt at følge med i hvem der har adgang til profilen ;-)

10. februar 2012, kl. 14:07

Nyt brugernavn! :)
Jeg har stemt nej. Kan egentlig ikke rigtig se formålet med, at en 10-årig skal have facebook. I øvrigt skal man vist også være 13 for at kunne oprette sig.
10. februar 2012, kl. 14:11
Victoria Elvira Lindorf Christensen <3

Nej jeg synes ikke det er iorden. Man skal også være 13 for at oprette sig. 

10. februar 2012, kl. 14:13
Flodkilling

Matren skriver:

Hejsa

Personligt kan jeg ikke se noget galt i det, da det jo er meget nemt at lave profilen privat og deter nemt at følge med i hvem der har adgang til profilen ;-)

Har stemt "kun med forældre kontrol", på trods at jeg er imod FB og slet ikke har en profil.

Men jeg kan godt se at hvis man vil være med kammeraterne i skolen osv. så skal man jo have en fb profil idag. -desværre! børn gå ud og find hinanden på legepladsen istedet for!

10. februar 2012, kl. 14:13
Matren skriver:

Hejsa

hvis min dreng til den tid gerne vil have en facebook profil  så vil jeg og kæresten være med inde over så vi undgår at han bliver mobbet/mobber andre osv.... at der ikke bliver lagt noget skidt ud..

10. februar 2012, kl. 15:31

Ja, ved godt at man skal være 13, men som de seneste undersøgelser har vist har 44% af børn mellem 8 og 12 år en facebook profil... og tænker også at det hjælpe børnene med at skrive hurtigere på computer, samt måske også lære dem bedre at stave. for ikke at nævne alt det sociale.

Jeg tænker også at det er sjovt for bedsteforældre og andre i familien, der måske ikke bor så tæt på at kunne følge med i barnets liv på den måde

10. februar 2012, kl. 15:37

Giveaway på min blog: www.ByKirsti.bl ogspot.com

Nej, især fordi du ifølge fjæssens regler skal være 13

10. februar 2012, kl. 15:44
Elsker vores hjertebamse<3

Ja hvis forældrene er med i det, så synes jeg at det er helt fint

Min kusine på 11 synes det er viiiildt hyggeligt at følge med i hvad vores store familie fortager sig

10. februar 2012, kl. 16:14

Har en Alberte Evigglad :)

Jeg synes generelt at man som forældre bør have kontrol over sine børns færden på nettet, især når de ikke er ældre end 10 år. For mig gælder det uanset om det er Facebook eller andet.

/Fenja

10. februar 2012, kl. 16:16

Jeg har sagt nej, da reglen hedde man skal være 13 år

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 1234 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+