Drengen er 20 måneder, lægen tror han har øjenbetændelse og vi har fået dråber.
Hvordan giver I jeres tumlinger dem, uden at give dem varige skader på sjælen, vel og bemærket?
For min dreng skriger. Ikke som når hans legetøj ikke gør som det skal, men hjerteskærende. Han skriger om hjælp og der er bar ingen der kommer. Fordi det er hans forældre der lige nu tvinger ham ned på puslepuden, med fysisk magt.
Måske det er pga min historie jeg har det sådan, men det ødelægger mig til et punkt hvor jeg slet ikke aner mine levende råd. Familien siger han skal have dem, ja det skal han. Men med magt?
Vi holder ham... og ja han skriger, men der er ikk så meget at gøre ved det
Nogle gange har det virket at lokke ham med et stykke chokolade bagefter - så gik det lidt nemmere uden skrigeri Vores søn er 2,5 år.
Åh .. Jeg hader de dråber !
Caroline er godt nok kun 14 måneder .. Men lægen anbefalede at vi lagde hende i "benlås" .. Ligesom tandlægen siger man skal , hvis de ikke vil have børstet tænder ..
Læg ham på ryggen på gulvet , mellem dine ben , læg så hans arme under dine lår og dryp Ved ikke om det gav mening ? Men det virker her .. Det er MEGET hurtigere overstået , end hvis man står ved puslebordet (:
Maja_4000 skriver: Åh .. Jeg hader de dråber ! Caroline er godt nok kun 14 måneder .. Men lægen anbefalede at vi lagde hende i "benlås" .. Ligesom tandlægen siger man skal , hvis de ikke vil have børstet tænder .. Læg ham på ryggen på gulvet , mellem dine ben , læg så hans arme under dine lår og dryp Ved ikke om det gav mening ? Men det virker her .. Det er MEGET hurtigere overstået , end hvis man står ved puslebordet (:
Vi gjorde det samme og det er nemmere.
Ja, de skal have dem - også selvom de skriger og man får helt ondt ind i maven.
MinNoah skriver: Vi holder ham... og ja han skriger, men der er ikk så meget at gøre ved det Nogle gange har det virket at lokke ham med et stykke chokolade bagefter - så gik det lidt nemmere uden skrigeri Vores søn er 2,5 år.
Her bestikkes der også. En m&m til hver hånd, til hver dråbe.
Men rart at vide at jeg ikke er så ond som jeg går og føler mig. Og vi er mange i samme lille jolle
Okay - det var faktisk en god plan det der, tak. Eller, hvad man nu siger om sit barn i benlås
Har heldigvis lige snakket med sygeplejersken ved lægen og hans podning sagde at det var en mild bakterie der ikke krævede flere dråber
Men din metode vil blive husket og benyttet næste gang
Jonatansmor skriver: Okay - det var faktisk en god plan det der, tak. Eller, hvad man nu siger om sit barn i benlås Har heldigvis lige snakket med sygeplejersken ved lægen og hans podning sagde at det var en mild bakterie der ikke krævede flere dråber Men din metode vil blive husket og benyttet næste gang
Det var heldigt
Ja , tanken om benlås er ikke så rar :b Men det var som om Caroline forstod efter et par gange , at det gik hurtigere , hvis hun ikke kæmpede imod .. Det blev i hvert fald nemmere og nemmere
Maja_4000 skriver: Det var heldigt Ja , tanken om benlås er ikke så rar :b Men det var som om Caroline forstod efter et par gange , at det gik hurtigere , hvis hun ikke kæmpede imod .. Det blev i hvert fald nemmere og nemmere
Aha... og så kunne jeg jo være så heldig at min dreng er ligeså skarp som din pige...
det fanme ikke nemt det her forældrefis. gid jeg havde forberedt mig meget mere inden han kom
Jonatansmor skriver: Aha... og så kunne jeg jo være så heldig at min dreng er ligeså skarp som din pige... det fanme ikke nemt det her forældrefis. gid jeg havde forberedt mig meget mere inden han kom
Hehe .. Det er jo desværre ikke alt man kan forberede sig på