Vi har lavet perleskåle idag

Tilbage til emne-oversigten

Side: 1
9. februar 2012, kl. 21:12

Giveaway på min blog: www.ByKirsti.bl ogspot.com

Jeg har vundet den helt store omgang halsbetændelse og idag skulle jeg passe de gamles plejebarn hele dagen da han var syg og de skulle noget med den store af ungerne.

Noah fik lov at blive hjemme fra BH så de to kunne lege, men sådan noget drengeleg er godt nok vildt når man ikke er frisk så hjernen blev sat i blød for at finde på noget lidt mere roligt at lave med dem og resultatet blev disse to perleskåle.

De har lavet en hver.

Vedhæftet (klik for at se stor udgave):
9. februar 2012, kl. 21:13

Denne profil er PLUSmedlem
Uge 34 med baby-fisen <3
kirsti skriver:

Jeg har vundet den helt store omgang halsbetændelse og idag skulle jeg passe de gamles plejebarn hele dagen da han var syg og de skulle noget med den store af ungerne.

Noah fik lov at blive hjemme fra BH så de to kunne lege, men sådan noget drengeleg er godt nok vildt når man ikke er frisk så hjernen blev sat i blød for at finde på noget lidt mere roligt at lave med dem og resultatet blev disse to perleskåle.

De har lavet en hver.

Hvordan søren laver man sådan nogle??

De er virkelig flotte

Skjul alle signaturer
9. februar 2012, kl. 21:17
Xenya og Xander
Har set dem herinde før. De er fede Syndes jeg..

Ville ønske at en tog sig tid til at vise det I billeder trin for trin..
9. februar 2012, kl. 21:28

Giveaway på min blog: www.ByKirsti.bl ogspot.com

Jeg laver en diy på min blog til det imorgen med billeder men der er nu ik det store i det. 

Du skal bruge: 

- madolie

- hama perler 

- ildfast skål

Du smører skålen med madolie og så er det bare at fylde perler op langs siderne, i ovnen 10-15min på 200g. Når de er kølet af tager du dem ud af skålen og de er færdige

9. februar 2012, kl. 21:32
http://illum-kirkeby.blogspot.com/2011/01/sadan-la ver-du-perleskale.html

Forklarer det, blev selv nysgerrig, synes de er rigtig fine

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 1
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+