hvor gammel var du

Tilbage til emne-oversigten

Side: 12345...78 Næste 

Afstemning

Hvor gammel var du da du mødte "dit livs kærlighed"?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9. februar 2012, kl. 14:42
Denne profil er Moderator Denne profil har Foto Garanti
Når forandringens vinde blæser, vil nogen bygge læhegn, mens andre bygger vindmøller.

Nu hvor jeg er SINGLE hører jeg frygteligt ofte "uha, så har du da også travlt med at finde en ny, du bliver jo snart 26".. øøhhh... synes egentlig ikke 26 er gammelt Jeg har ikke så travlt med at finde manden i mit liv... ville da være fint at møde ham så vi har så mange år sammen som muligt, men synes faktisk ikke tiden er ved at rende ud for at jeg skal finde ham

Så nu må jeg høre Jer hvor gammel var du da du mødte "dit livs kærlighed"?

Knus Caroline

Skjul alle signaturer
9. februar 2012, kl. 14:47
Elsker vores hjertebamse<3
Caroline86 skriver:

Nu hvor jeg er SINGLE hører jeg frygteligt ofte "uha, så har du da også travlt med at finde en ny, du bliver jo snart 26".. øøhhh... synes egentlig ikke 26 er gammelt Jeg har ikke så travlt med at finde manden i mit liv... ville da være fint at møde ham så vi har så mange år sammen som muligt, men synes faktisk ikke tiden er ved at rende ud for at jeg skal finde ham

Knus Caroline

Ej søde, du er ikke gammel...!

26 er ingen alder, du får først "travlt" når du bliver 35 hehe...

Jeg mødte mit liv's kærlighed da jeg var 18 og er stadig sammen med ham

9. februar 2012, kl. 14:49
Denne profil er Moderator Denne profil har Foto Garanti
Når forandringens vinde blæser, vil nogen bygge læhegn, mens andre bygger vindmøller.
Darling<3 skriver:

Ej søde, du er ikke gammel...!

26 er ingen alder, du får først "travlt" når du bliver 35 hehe...

Jeg mødte mit liv's kærlighed da jeg var 18 og er stadig sammen med ham

næh, jeg synes jo også jeg stadig er ung og sprød hahaha!

Og toget skulle da heller ikke være kørt for at få flere børn en dag

Skulle vi ud og have en kop kaffe snart? :

Skjul alle signaturer
9. februar 2012, kl. 14:51
Elsker vores hjertebamse<3
Caroline86 skriver:

næh, jeg synes jo også jeg stadig er ung og sprød hahaha!

Og toget skulle da heller ikke være kørt for at få flere børn en dag

Skulle vi ud og have en kop kaffe snart? :

Ja du er nemlig så!! 

Selvfølgelig er baby-toget ikke kørt, du kan stadig nå at finde den rigtigte og få 5 børn mere

Ja det synes jeg da vi skal søde, du siger bare til når du har tid, jeg har ikke andet end tid nu hvor jeg har fået dejlig bækkenløsning Hehe..

9. februar 2012, kl. 14:55

Denne profil har Foto Garanti

Jeg var 20 år men dengang var jeg bestemt ikke hans livs kærlighed -Jeg var vist bare en ung snack som han synes var meget hyggelig til det sjove 

2 år efter mødte vi hinanden igen og blev smaksforelskede men igen kom der noget i vejen.

Så, selvom jeg har stemt 20 år, så var jeg 24 da han ligesom fik øjnene op for at vi to hører sammen.. sammen... sammen

9. februar 2012, kl. 14:57

billeder på www.camillas-co penhagen.com

altså... jeg leder stadig.. hehe...

har været single i snart 5 år.. Noah bliver lige om lidt 4år, og ingen udsyn til søskende forløbi... nok det eneste der stresser mig lidt, men jeg er 23år, bliver snart 24 og har bestemt ikke travlt ... 

9. februar 2012, kl. 14:58
ikke online A&F

Skønheden findes i de øjne der ser <3 .. Suma, vores diamant<3

Jeg var 18 år

9. februar 2012, kl. 14:58

Nu med tre tumlinge...
Caroline86 skriver:

Knus Caroline

Det er kun godt, at du ikke har travlt. Det bedste, du kan gøre, når du er single, er at koncentrere dig om dig selv og finde lykken indeni. Man bør ikke forcere noget her i livet, og du skal nok møde den rette, når tiden er inde. Held og lykke!

9. februar 2012, kl. 14:59
ikke online B&J

minus 63kg :D

jeg vil ikke svare... for jeg håber da min kæreste er mit livs kærlighed men det er jo ikke sikkert jeg siger det samme om 1års tid.. hvem ved men jeg håber da

9. februar 2012, kl. 15:00
Benjamin - 16 mdr :)
14. Vi er stadig sammen og har et barn sammen, jeg er 17 år og 6 mdr.

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 12345...78 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+