Så blev jeg indlagt med min datter igår (opdate) + billeder

Tilbage til emne-oversigten

Side: 1
9. februar 2012, kl. 13:00

vi har enlig fået lov til at komme hjem igår hun spiser dog ikke optimal i nu eller drikker,

men hun er gået igang stille og rolig og de mener hun kommer hurtig vidre ved at være hjemme skal ringe hvis hun stopper helt igen eller bliver dårlig igen....

det har taget hårdt på min lille pige hun har tabt sig 1,3 kilo siden onsdag så det ikke helt sjovt at se på

men dejlig at være hjemme og være sammen med min lille mand også  har godt nok manglet ham...

i får lige to billeder den en taget lige da vi blev indlagt den anden er fra mandag

Vedhæftet (klik for at se stor udgave):
9. februar 2012, kl. 13:32

35+0. Vi glæder os til at møde dig! :)
lykkekevin skriver:

vi har enlig fået lov til at komme hjem igår hun spiser dog ikke optimal i nu eller drikker,

men hun er gået igang stille og rolig og de mener hun kommer hurtig vidre ved at være hjemme skal ringe hvis hun stopper helt igen eller bliver dårlig igen....

det har taget hårdt på min lille pige hun har tabt sig 1,3 kilo siden onsdag så det ikke helt sjovt at se på

men dejlig at være hjemme og være sammen med min lille mand også  har godt nok manglet ham...

i får lige to billeder den en taget lige da vi blev indlagt den anden er fra mandag

Årh lille pus da. Dejligt i har fået lov at komme hjem! Håber ikke for jer i skal indlægges igen! God bedring med hende!

9. februar 2012, kl. 13:36
Denne profil har Foto Garanti
Dagplejen-Natur børn

Velkommen hjem igen.... håber hun snart er på toppen

9. februar 2012, kl. 13:42
ikke online B&J

Denne profil har Foto Garanti
minus 63kg :D

ved dog ikke hvad der er ske men håber snart din lille pige har det godt igen

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 1
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+