Træningsudstyr

Tilbage til emne-oversigten

Side: 12 Næste 
8. februar 2012, kl. 16:38
ikke online MLT

:)

Er der nogen, som kan anbefale noget træningsudstyr (såsom maskiner), som man kan have i hjemmet, og som man bare ikke kan "leve uden" :-P?

8. februar 2012, kl. 16:52
MLT skriver:

Er der nogen, som kan anbefale noget træningsudstyr (såsom maskiner), som man kan have i hjemmet, og som man bare ikke kan "leve uden" :-P?

Desværre ikke nej, men jeg læser med, da jeg er på udkig efter en god cross trainer, - hvis de da findes i gode hjemmeudgaver?

8. februar 2012, kl. 16:56

Jeg burde virkelig opdatere min mappe med billeder. Det vil ske snart! :)

øøøøøhhhhh..... styrke eller kondi??

kondi, så en crosstrainer. Jeg vil så brændende gerne have en, men vi har ikke plads. Jeg vil gerne have en fordi den skåner kroppen RIGTIG meget.

mht. styrke, ja, så er der mange maskiner til at starte på

8. februar 2012, kl. 17:00
Nogen beslutninger er svære andre er nemme, Men jeg er sikker på at jeg har truffet den rigtige.

jeg har en crosstrainer og må indrømme den er super god. Er rigtig glad for den.

8. februar 2012, kl. 17:00

Jeg burde virkelig opdatere min mappe med billeder. Det vil ske snart! :)
Frk. Himmelblå skriver:

Desværre ikke nej, men jeg læser med, da jeg er på udkig efter en god cross trainer, - hvis de da findes i gode hjemmeudgaver?

Hold øjnene åbne ved centrene.. De renoverede et styrkecenter ved Randers for kort tid siden, de solgte udstyret MEGA billigt

8. februar 2012, kl. 17:47
ikke online MLT

:)
Frk. Himmelblå skriver:

Jeg tror også, at jeg skal have anskaffet mig sådan en 

9. februar 2012, kl. 09:05
Dinna88 skriver:

Hold øjnene åbne ved centrene.. De renoverede et styrkecenter ved Randers for kort tid siden, de solgte udstyret MEGA billigt

Super god idé. Jeg vil holde øjne og ører åbne!

9. februar 2012, kl. 09:06
MLT skriver:

Jeg tror også, at jeg skal have anskaffet mig sådan en 

Ja, de giver altså effektiv træning. - I hvert fald de professionelle i centrene.. 

17. februar 2012, kl. 09:17

livhemdrup skriver:

jeg har en crosstrainer og må indrømme den er super god. Er rigtig glad for den.

hvilken har du og hvor har du købt den???

17. februar 2012, kl. 10:14
Nogen beslutninger er svære andre er nemme, Men jeg er sikker på at jeg har truffet den rigtige.
Slott skriver:

hvilken har du og hvor har du købt den???

Jem og fix.

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 12 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+