Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Gør-det-selv amme-BH

Cris

Citér indlæg Anmeld indlæg
19. marts 2009, kl. 09:41
Hej søde piger!

jeg har fundet den her side for at lave selv en amme-bh. Det er faktisk meget smart. Man kan sagtens investere i nogle gode amme-bh'er men jeg synes, at det også er meget smart at lave så nogle og spare lidt penge. Det er også en sød projekt, når man er på barsel, synes jeg :-)

http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/braconvert.html
ikke online DK

Denne profil har Foto Garanti
Så kører hverdagen
13. april 2009, kl. 20:26
Det virker lidt som et problem at stroppen ikke sidder fast på BH´en når man har hægtet "brystet" ned. Altså jeg kan kun forestille mig at den der strop ryger om på ryggen, og man så skal stå der og rode efter den, med et bart bryst der hænger og, ja flagrer.
Cris

14. april 2009, kl. 10:39

Der er en elastik, som jeg kan se på billederne. Man kan syge en elastik fra stroppen til bh, så du ikke skal "fiske" stroppen på rykken og brysten ikke hænger for meget. Jeg tror, at med en relativ bred elastik ville det virke fint (jeg synes, at den på billedet er lidt for tynd), men jeg har ikke prøvet at lave en selv endu, det vil jeg om nogle få måneder. Man skal selv prøve, tror jeg, for at lave præcis, det der passer til dig. Jeg synes stadig, at den er en super-idé!
Dianan

11. juni 2009, kl. 09:10
Smart. Det må da afprøves...

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Amning     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+