Hjælp med fondant opskrift..

Tilbage til emne-oversigten

Side: 1
6. februar 2012, kl. 11:08
Denne profil er PLUSmedlem
Elsker min familie :-)

hej tøsser håber i lige kan hjælp mig. Står og vil lave en Fondant kage til den 19 feb. men synes kun at jeg kan se fondant med marsmellows opskrift? er det den eneste? Og spørger nok dumt men man bruger vel også almindelige lagkage bunde? Og er der nogen der ligger inde med nogen nemme opskrifter eller links ville jeg blive rigtig glad  

6. februar 2012, kl. 11:14

op

6. februar 2012, kl. 11:40

Prøv engang at hoppe over i debatten i "kageklubben" herinde. Der er både opskrifter på fondant, bunde, fyld og masser af gode råd

6. februar 2012, kl. 15:19
tymini skriver:

Prøv engang at hoppe over i debatten i "kageklubben" herinde. Der er både opskrifter på fondant, bunde, fyld og masser af gode råd

tak  

fandt faktisk en masse opskrifter inde på goggle, så mig og manden havde helt lyst til at lave det nu så vi kørte simpelthen ned i byen og handlede ind, så vi har lavet fondanten, en hindbær mousse og toblerone creme  så når datteren er blevet hentet i børnehave går vi i gang med kagen og at pynte den glæder mig rigtig meget til resultatet

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 1
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+