Opret gratis profil  

Skruk, hvordan slipper jeg af med det?!

Visninger: 1.494   Svar: 30

1234 »

ikke online mpr

Profilbillede for mpr
0 lodder
Mirakler kommer ikke af sig selv.
Besvar indlæg Anmeld indlæg
3. februar 2012

Ja som overskriften siger... Jeg er ekstrem skruk.. Og har været det siden min kæreste og jeg gik i næsten 2 måneder og troede jeg var gravid.. (fordi min mens ikke kom)
Har dog formået at holde min mund det meste af tiden omkring det men tænker på det konstant... Mit største problem er at han siger han gerne vil have børn med mig... men han tror at grunden til at jeg vil have børn er at han har et barn i forvejen fra et tidligere forhold, og at jeg skal slippe den tanke inden det overhovedet kan komme på tale... Og problemet er at jeg jeg jo bare gerne vil have en familie med ham det har intet med hans gamle forhold at gøre... Min papdatter er gude skøn, og tankerne om at vi skal lave et børneværelse når vi flytter sammen til maj gør mig bare endnu mere skruk.. Og ked af det et eller andet sted fordi det ikke er til vores barn :/

Kan man ikke gøre et eller andet så man holder op med at være skruk?

Profilbillede for MiichellaMalou
0 lodder
20-09-13 Marcus
3. februar 2012

Må følge med her. Er os selv utrolig skruk men min kæreste vil først have børn med mig når jeg er helt færdig uddannet som jeg nok først er om ihvertfald seks år  

3. februar 2012
Chel1992 skriver:

Ja som overskriften siger... Jeg er ekstrem skruk.. Og har været det siden min kæreste og jeg gik i næsten 2 måneder og troede jeg var gravid.. (fordi min mens ikke kom)
Har dog formået at holde min mund det meste af tiden omkring det men tænker på det konstant... Mit største problem er at han siger han gerne vil have børn med mig... men han tror at grunden til at jeg vil have børn er at han har et barn i forvejen fra et tidligere forhold, og at jeg skal slippe den tanke inden det overhovedet kan komme på tale... Og problemet er at jeg jeg jo bare gerne vil have en familie med ham det har intet med hans gamle forhold at gøre... Min papdatter er gude skøn, og tankerne om at vi skal lave et børneværelse når vi flytter sammen til maj gør mig bare endnu mere skruk.. Og ked af det et eller andet sted fordi det ikke er til vores barn :/

Kan man ikke gøre et eller andet så man holder op med at være skruk?

Jeg synes det er rigtig svært at slippe tanken når man først er der hvor du er nu. Så kan man nok så meget prøve af aflede tanker med en masse ting, bruge massere tid med papdatter osv, men i bund og grund synes jeg, at når man først rigtig ønsker at blive gravid, så er det virkelig svært at sætte sig ud over det. Så desværre ingen gode råd fra mig- gid jeg kunne hjælpe. Istedet vil jeg ønske jer held og lykke med projekt baby, hvis det er det i beslutter jeg til i den nærmeste fremtid.

(ps. hvis det er fordi kæresten gerne vil vente så er der ikke andet for end at give det tid og sige til dig selv, at jo længere tid I har været sammen uden børn, jo mere tid får I til alt det romantiske, og til at lære hinanden endnu bedre at kende osv. Men hvis I har været sammen lang tid og kæresten er klar til at få børn, ja så er det bare med at komme i gang)

3. februar 2012
Malou&Anders skriver:

Må følge med her. Er os selv utrolig skruk men min kæreste vil først have børn med mig når jeg er helt færdig uddannet som jeg nok først er om ihvertfald seks år  

Må jeg spørge hvor gammel du er? Hvis du kun er 18 eller 19 så går det måske med 6 år. Men hvis du er i midten af tyverne, så synes jeg godt nok 6 år er lang tid at vente. Hvad skal du læse til siden det tager så lang tid? Synes da 6 år er en lang tidsperiode at sætte op. kan det være fordi han reelt ikke har lyst til at få børn (med dig- sorry ikke for at såre dig) at han siger sådan? Eller er det fordi I ikke er så gamle?

3. februar 2012
Malou&Anders skriver:

Det samme

Min kærlighed til dig, vokser for hver dag der går

- du er manden i mit liv 

Til salg:
ikke online mpr

Profilbillede for mpr
0 lodder
Mirakler kommer ikke af sig selv.
3. februar 2012

Hans grund til ikke at skulle have det lige nu er lidt blandet, hans eks kæreste har også sat i hovedet på ham at han er egoistik at ville have børn før deres fælles datter er i hvert fald 6-7 år.. hun er 4 nu.. Og så har jeg pylret lidt over hans eks fordi hun virker til stadig at have lidt følelser for ham.. Så ja har måske sendt nogle signaler jeg ikke ønskede.. Men han havde snakket om at vi måske godt kunne gå igang når jeg var færdig med min recept på p-piller - hvilket er til oktober, hvis han på det tidspunkt kunne mærke at jeg inderst inde gerne vil have et barn, og ikke for at jeg skulle ville leve op til det han har haft med en anden. Syntes bare det er pokkers lang tid :/ Men ja nyder helt sikkert alt den tid jeg har med ham men har bare lyst til at have sådan en bette størrelse i huset, som vel og mærket er min også fordi flere af mine veninder lige er blevet gravide eller lige har fået børn.. Så det påvirker mig også :/

0 lodder
20-09-13 Marcus
3. februar 2012
tinasmor skriver:

Må jeg spørge hvor gammel du er? Hvis du kun er 18 eller 19 så går det måske med 6 år. Men hvis du er i midten af tyverne, så synes jeg godt nok 6 år er lang tid at vente. Hvad skal du læse til siden det tager så lang tid? Synes da 6 år er en lang tidsperiode at sætte op. kan det være fordi han reelt ikke har lyst til at få børn (med dig- sorry ikke for at såre dig) at han siger sådan? Eller er det fordi I ikke er så gamle?

er 19 bliver 20 til sommer og han er 21..  det skulle heller ikke være lige nu og her det skulle ske men gerne når jeg var færdig med sosu assistent som jeg først er færdig med om 2 år og ti måneder da man lige skal igennem sosu hjælperen først, vil gerne læse til sygeplejerske, jamen grund er han gerne vil have jeg er færdig med hele min uddannelse og har fast arbejde som jeg os ser fornuften i, men ih det er svært når man gerne vil have sit første barn inden man er 25 .. 

0 lodder
20-09-13 Marcus
3. februar 2012
AalborgPigen skriver:

Det samme

det er så hårdt

3. februar 2012
Malou&Anders skriver:

det er så hårdt

Ja det er det... Men jeg kommer med små hints hele tiden.. Uden at sige for meget.. Så ved jeg at vi nærmer os

Min kærlighed til dig, vokser for hver dag der går

- du er manden i mit liv 

Til salg:

3. februar 2012

Det er meget nemt at slippe skruk-heden, man kommer bare herhjem en dag eller to.. hahahahaha Jeg er den heldige vinder af en dreng med krut i..

ej det er spøg. Vi er også skrukke herhjemme, men rent praktisk og økonomisk skal det bare ikke være lige nu og her vi skal have nr. 3.

Til salg:
1234 »
Gå til kategorien "Skruk"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333