løbetidsbukser???

Tilbage til emne-oversigten

Side: 1234 Næste 
3. februar 2012, kl. 20:45
ikke online Kay

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
er online men ik altid ved computeren :)

vores tæve er førstegang kommet i løbetid (imens i har hende, hun er 3 år og købt på internat)

vi fik afvide at hun var meget renglig i løbetiden og kun efterlod få dryp... det passer så ikke helt... eller rettere langt fra... hun slikekr sig da... men langt fra så renlig som vi fik beskrevet....

det høre jo med til at havde hund men vi kunne godt tænke os sådan nogle løbetids bukser... har vi lige besluttet her til aften da det hele er taget meget til her til eftermiddag...

jeg har fundet nogle på nettet men de kan først være her tirsdag... og vi ville gerne havde dem hurtigere da jeg er lidt træt af at løbe rundt med gulvmoppen...

ved i om man kan køve nogle i maxizoo eller lignende... kan nemlig ikke finde noget om det på deres hjemmesider...

Hilsen en meget stolt flodhest  

Skjul alle signaturer
3. februar 2012, kl. 20:49

jeg kan huske at man den gang jeg var barn.. vist oftes bare gav hundene et par herre underbukser på.. med gylpen vendt sådan at halen stak ud af den... anede ikke der var specielle bukser

3. februar 2012, kl. 20:50
ikke online Kay

raca skriver:

jeg kan huske at man den gang jeg var barn.. vist oftes bare gav hundene et par herre underbukser på.. med gylpen vendt sådan at halen stak ud af den... anede ikke der var specielle bukser

haaaa... smart... men bløder det ikke igennem???

Skjul alle signaturer
3. februar 2012, kl. 20:55
det nok for tidligt at være utålmodig.. 13 dage til termin!

Ja, tag da et par herre underbukser, og put et bind i og se om ikke det kan fungerer.

3. februar 2012, kl. 20:55

Kay skriver:

haaaa... smart... men bløder det ikke igennem???

aner det realt ikke.. og jeg aner ikke om der blev stoppet noget i eller hvad...

jeg har ikke rigtigt forstand på hunde og på hvormege tde bløder...

3. februar 2012, kl. 20:58
hokus pokus suttefri :-)

æv noget skidt. her er vores hund faktisk super til at holde sig ren. men mener også at jeg har set hunde med ble og store underbukser på

3. februar 2012, kl. 21:00
ikke online Kay

raca skriver:

aner det realt ikke.. og jeg aner ikke om der blev stoppet noget i eller hvad...

jeg har ikke rigtigt forstand på hunde og på hvormege tde bløder...

ok men tak for tippet... det er da en ide indtil vi får fremskaffet et par

Skjul alle signaturer
3. februar 2012, kl. 21:01
ikke online Kay

Lone Jakobsen skriver:

æv noget skidt. her er vores hund faktisk super til at holde sig ren. men mener også at jeg har set hunde med ble og store underbukser på

det er mine forældres også... og jeg ved de findes har fundet dem på nettet... kan bare ikke helt vente til tirsdag/onsdag i næste uge på dem

Skjul alle signaturer
3. februar 2012, kl. 21:04

Testdag 18 Maj :)
Kay skriver:

vores tæve er førstegang kommet i løbetid (imens i har hende, hun er 3 år og købt på internat)

vi fik afvide at hun var meget renglig i løbetiden og kun efterlod få dryp... det passer så ikke helt... eller rettere langt fra... hun slikekr sig da... men langt fra så renlig som vi fik beskrevet....

det høre jo med til at havde hund men vi kunne godt tænke os sådan nogle løbetids bukser... har vi lige besluttet her til aften da det hele er taget meget til her til eftermiddag...

jeg har fundet nogle på nettet men de kan først være her tirsdag... og vi ville gerne havde dem hurtigere da jeg er lidt træt af at løbe rundt med gulvmoppen...

ved i om man kan køve nogle i maxizoo eller lignende... kan nemlig ikke finde noget om det på deres hjemmesider...

De kan sagtens fåes i maxi zoo

3. februar 2012, kl. 21:05
ikke online Kay

come2 skriver:

De kan sagtens fåes i maxi zoo

mange tak... afsted med os i morgen

Skjul alle signaturer

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 1234 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+