Opret gratis profil  

hvor mange gange har du ringet 112?

Visninger: 2.776   Svar: 76

« 1·345678 »

Puha, har ringet 4 gange.

1. gang: var da en ældre mand væltede på sin cykel og havde slået hovedet ned i fortorvskanten.

2. gang: Mig og veninde var på vej hjem fra hendes familie i Nordjylland, og så kørte der en bil foran os, som slængrede helt vildt! og var UDEN TVIVL påvirket. Han kørte næsten ind i en anden bil, i modsatte vejbane.

3. gang: Der var det dog min kæreste der ringede, men der havde vores lille Labber opdaget, at der var ved at blive begået indbrud i villaen overfor os, da han var nede og lufte hende en nat.

4. gang: Der var en chauffør i en lastbil, som var ved at falde i søvn på motorvejen!  Han kæmpede en brav kamp, for at holde sig vågen og slængrede ud i rabatten flere gange!  Der ringede jeg to gange, fordi de aldrig kom og stoppede ham!

Tror ikke der var flere gange ..

Profilbillede for sofie85
0 lodder
Har den dejligste søn i verden :)

Har ringet 4 gange:

De 2 første gange er en del år tilbage, det var 2 fyre sim var alt for fulde og helt væk.

De 2 sidste gange var min søn som gik i feberkrampe. Det var ubehageligt og det er desværre nok ikke sidste gang at han har fået febermkrampe :/ Men vil til en hver tid ringe 112 hvis det sker igen, selv om nogle siger at man ikke skal, for sidste gang krampede han on and off i 2 timer på trods af at de pumpede stesolid ind i årene på ham! Det var en forfærdelig oplevelse.. Vi havde ikke øjenkontakt med ham i 5 timer... Men han har det heldigvis super godt nu

Profilbillede for M (: Denne profil har Foto Garanti
21 lodder
Elsker min lille Hjalte 07.03.2013 (36+3) 2725 gram og 49 cm

Har ikke personligt gjort det, men har én gang ringet efter hjælp i hjemmeplejen (fandt en dame, der var låst inde i eget hjem, og kunne se gennem brevsprækken, at hun var faldet, og at der var blod overalt), hvorefter min makker ringede 112..

Jeg har personligt ikk selv ringet, men har været den derskulle med en ambulance en enkelt gang og har været den der skulle komme derud da min mor var kommet med ambulance....
Til salg:

Jeg har selv ringet en enkelt gang, da en gammel dame faldt ned af trappen i den opgang jeg boede ... jeg var så den eneste der reagerede, selvom det var et ordentligt brag.

Derudover har jeg været tilstede et par gange hvor der er blevet ringet ... den 1. gang var det efter en ambulance til mig selv

jeg personligt har ikke ringet til falck en eneste gang endnu, og gudskelov for det.

Men ved min far har flere gange ( dels fordi han er sosu, og dels privat)

ved også at min kæreste har ringet efter dem flere gange, da hans far er hjertepatient

Becks skriver:

MANGE gange  Men det er i forbindelse med mit arbejde (Arbejder som sosuhjælper)

Men i det private har jeg ringet 4 gange

1 gang: Min venindes mor havde alt for høj puls og hjertebanken

2 gang: Fandt en dame der lå ved friheden station, folk gik bare forbi hende  Hun var faldet og havde tydeligt brækket hoften.

3 gang: Passede en pige på 2 år, som gik i feberkramper.. Kunne ikke få fat på forældrene.

4 gang: Så en fuld mand falde, glemmer aldrig det dunk det sagde, da hovedet ramte jorden. Han var vågen, men ikke kontaktbar..

den med at folk bare går forbi, har jeg desværre hørt før.. kan huske en gang hvor min kære gamle afdøde oldemor var faldet midt på strøget.

Og påtrods af at hun var gul og blå, og ikke kunne komme op selv, ja så gik der lang tid før nogen hjalp hende

Profilbillede for DKTiha
5 lodder
Zelina er nu 9 måneder gammel
har ringet 112 5 gange.

1 gang var da jeg og kæresten var i roskilde, og så ovre på en perron (ved stationen) at der lå en mand med skum ud af munden og åbne øjne, jeg forsøgte at få kontakt og danne mig et overblik, også blev der ringet. Han var super påvirket af sprut og stoffer, om han kom hjem ved jeg ikke.

2 gang. var da jeg var vidne til et trafik uheld.

3 gang fordi jeg og min kæreste blev truet på livet og følte os på ingen måde sikre i vores omgivelser, netop fordi manden som truede os havde våben på sig og var påvirket af stoffer.

4 gang. var da jeg... begyndte at styrt bløde efter en abort 3 måneder før. Begyndte at styrt bløde på vej mod vordingborg på gåben - gik ind på dyrehospitalet, og lige pludselig - ja så stod det ud af mig og havde enorme smerter :/

5 gang. var da jeg og kæresten så en ældre mand liggende med sin cykel over sig og var ikke helt ved bevidsthed og andre mennesker var gået forbi fordi de mente bare han var en af de "stationære alkoholikere". men han havde fået et ildebefindende grundet hans sukkersyge :/

hmmm... tror det var det... ellers har jeg flere gange bare ringet til politiet (altså ikke 112)...

Til salg:

Profilbillede for MorDk Denne profil har Foto Garanti
55 lodder
Bassen Sep '10 Prinsessen Sep '12

Grundet mit arbejde som SOSUassistent har jeg ringet op til flere gange! Har slet ikke tal på det. MEN privat har jeg ringet 1 gang for min kæreste da han havde lungebetændelse og 1 gang da jeg skulle hjælpe en fremmede dame på gaden som var gået i insulinchock!

Et par gange efterhånden:

Første gang var sammen med min mor. Jeg var nok 9-10. Jeg havde lige været til ridning og 200 derfra så vi en trafik ulykke. Vi skyndte os tilbage til rideskolen og ringe 112 (Det var før hun havde mobil telefon med sig)

Anden gang var da jeg boede i Norge. Der var nogle problemer med hende jeg boede ved eks. (jeg oplevede bl.a. at blive opsøgt på mit arbejde og truet mm. ) Men en aften ville han ind i huset. Det måtte han ikke. Han var meget truende og ubehagelig. Der var så et vindue der havde stået på klem. Den fik han revet ud af karmen. Så vi ringede efter politiet.. Rigtig ubehagelig oplevelse

Sidste gang (som jeg lige mindes lige nu) Var i påsken. Vi havde været på tur til Sønderjylland. På vej hjem på motorvejen blev vi overhalet af en bil med hestetrailer,- med en hest i. Den generelle fartsbegrænsning var i det område 110, han måtte med trailer køre 80. Vi kunne ikke følge med ham med 130 i timen!! Så vi ringede. Desværre tror jeg ikke de nåede at stoppe ham

« 1·345678 »
Gå til kategorien "Ordet er frit"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Kontakt Baby.dk