hvor mange gange har du ringet 112?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

wamse

Jeg har ringet nogle gange, men har ikke lige styr på, hvor mange gange det præcist er.

Men har ringet, da jeg i mit stofmisbrug oplevede 3 fyre tog en overdosis på en gang.

Så har jeg ringet nogle gange da min far havde svær diabetes, og kunne slet ikke styre det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Røverdatter

Har endnu aldrig prøvet at ringe 112, men hvis jeg nogensinde kommer ud i en situation hvor jeg simpelthen kan mærke at det er livsnødvendigt, så gør jeg det selvfølgelig!

Nu jeg tænker mig om har jeg faktisk været vidne til en episode hvor der blev ringet 112. Min mor og jeg (var vel omkring 11 år) var ude at handle, og da vi skulle betale sad en ung fyr bag kassen, vi var ved at pakke vores sager sammen, da han pludselig faldt af stolen og begyndte at skumme hvidt ud af munden. Det var meget ubehageligt at stå ved siden af, uden at vide hvad jeg skulle gøre 

Han blev lagt på gulvet, på siden og med hovedet oppe. En ringede 112, ambulancen kom hurtigt og fik ham på hospitalet.... Vi fik at vide at han er diabetiker og at det kunne være fordi han havde glemt at tage insulin, men de vidste egentlig ikke hvad der 100% skete.

Det var en ret vild oplevelse, både for min mor og jeg.

Anmeld

3. februar 2012

Maja_4000

Én gang .. Jeg var ikke så gammel .. 10 - 12 år , tror jeg .. Vores nabo forsøgte at begå selvmord ved at sidde i en tændt bil og så med en slange fra udstødningen og ind af vinduet .. 

Hun klarede den , og hendes mand var MEGET taknemmelig .. Tvivler dog på at hun selv var glad for , at det var blevet opdaget :/

Anmeld

3. februar 2012

Sabsy

Har ringet 112 måske 10 gange hvis ikke mere.

De seks gange har været på arbejdet.
1 gang da min ekskærestes ven falder om. (Han har dårligt hjerte)
1 gang da min veninde blev kørt ned på cykel på vej til vores fælles eksamen.
1 gang da en pige i fuld tilstand kravler over et hegn og falder to meter ned og lander på hovedet.
1 gang da min søn havde feberkramper.

Har 1 gang været med til genoplivning

Da jeg arbejdede på diskotek har jeg ringet måske også en 10 gange.

Anmeld

3. februar 2012

Darling<3

3 Gange

Da jeg boede i Randers var der en sød gammel dame som væltede på cykel, hun havde brækket armen og kunne ikke rejse sig

De 2 andre gange er herovre ( København )..

Min nabo spille sygt højt musik, ville ikke skrue ned og blev truende..

Da der var indbrud i en frisørsalon der ligger på den anden side af gaden - rådene unge knægte!!

Jeg slæbte min lillebror med en tur i Istedgade for et år siden, han ville se om det var rigtigt at man kunne købe piger på gaden, hehe... Der gik vi forbi 2 junkier som sad på fortovet og fixede, spottede en politibil og fik dem hen til os, de tog deres drugs og så gik jeg glad videre - vil ikke have at min lillebror ser sådan noget skidt!!

Anmeld

3. februar 2012

Koen.

1 gang og det var da min datter fik kogende vand ud over sig

Anmeld

3. februar 2012

JulieE

Jeg har ringet 112 to gange. Den ene gang var på en teaterforestilling i Aalborg, hvor en af skuespillerne skulle hænge ud over et stillads (som om han blev hængt). det hele var lavet af en professionel rigger/klatrer, men der var pillet ved det  Så spilleren røg ned på gulvet på ryggen istedet for at blive hængende og slog ryggen slemt. Heldigvis viste det sig at det kun var slaget, men min kammerats kæreste (som var medicin studerende) vurdere at han skulle på sygehuset liggende og som forestillingleder var det mig, der fik æren af at ringe 

Anden gang kom jeg kørende sammen emd to klassekammerater og var vidne til en knallertkører blev påkørt- Mens drengene fik gutten ned at ligge, ringende jeg 112. Han var heldigvis heller ikke kommet alvorligt tilskade, men blev også kørt afsted på spineboard.

Begge gange var ganske udramatiske 

Anmeld

3. februar 2012

B&J

jeg har ikke prøvet at trykke de 3 tal inu og det er jeg meget glad for, for så er der ikke nogle omkring mig der har haft behøv for hjælp

Anmeld

3. februar 2012

Mor til Majbørn

1 gang da vores hus braendte (var vist 12-13 aar)

Bagefter ringede min bror til min mor for at fortaelle hvad der var sket - hun troede saa ikke paa os, indtil brandbilerne korte forbi det sted, hvor hun var...

Anmeld

3. februar 2012

grinny

Har ringet 1 gang.

Min kæreste havde drukket, men da han tager ADHD medicin kan han på ingen måde tåle det!! Og selvom jeg har sagt det mange gange til ham, ja så ville han altså drikke den ene aften!

Han blev så syg, fik kramper, kunne ikke trække vejret og vendte det hvide ud af øjnene - så jeg blev nød til at ringe!

Håber aldrig jeg skal prøve det igen! Han har lovet at han aldrig drikker så meget igen.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.