Vind et gavekort på 1000 kr. til...

Tilbage til emne-oversigten

Side: 1
2. februar 2012, kl. 09:07
Denne profil har Foto Garanti
Liva marts 2010 og en lille baby dreng juli 2012 :)

We are Small - nyt dansk børnetøjsmærke 2-10 år, som lige er udkommet med deres 2. kollektion

Se tøjet på www.wearesmall.dk

De første 20 som booker en konsulent er med i lodtrækningen om et gavekort på 1000 kr til we are small, så skynd dig at gå ind på hjemmesiden og find din nærmeste konsulent - selv er jeg konsulent i Sønderjylland  

Der er en rabat til værtinden på selve aftenen/dagen hvor en konsulent kommer forbi med det lækre tøj som er til billige penge

Til sidst vil jeg sige at vi stadig har brug for flere konsulenter, så har du en sælger gemt i maven og vil sælge skønt tøj i din fritid, så kontakt Lene på lb@wearesmall.dk - og skriv at du er blevet informeret om dette på baby.dk af Jette.

Kh  

2. februar 2012, kl. 12:04
Denne profil har Foto Garanti
Liva marts 2010 og en lille baby dreng juli 2012 :)
Mor til Liva skriver:

We are Small - nyt dansk børnetøjsmærke 2-10 år, som lige er udkommet med deres 2. kollektion

Se tøjet på www.wearesmall.dk

De første 20 som booker en konsulent er med i lodtrækningen om et gavekort på 1000 kr til we are small, så skynd dig at gå ind på hjemmesiden og find din nærmeste konsulent - selv er jeg konsulent i Sønderjylland  

Der er en rabat til værtinden på selve aftenen/dagen hvor en konsulent kommer forbi med det lækre tøj som er til billige penge

Til sidst vil jeg sige at vi stadig har brug for flere konsulenter, så har du en sælger gemt i maven og vil sælge skønt tøj i din fritid, så kontakt Lene på lb@wearesmall.dk - og skriv at du er blevet informeret om dette på baby.dk af Jette.

Kh  

Op  

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 1
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+