Det er hårdt at starte op igen.. ;)

Tilbage til emne-oversigten

Side: 1
2. februar 2012, kl. 08:10

http://fashiono vermum.blogspot .com/
Mor her måtte ty til seng og dyne allerede kl 21:20 igår, efter at have sovet i en halv time på sofaen..

Mon det er hårdt pludselig at skulle op 5:30 igen?? haha
2. februar 2012, kl. 08:25
Jonatansmor

An&Jo skriver:

Mor her måtte ty til seng og dyne allerede kl 21:20 igår, efter at have sovet i en halv time på sofaen..

Mon det er hårdt pludselig at skulle op 5:30 igen?? haha

Hahahahahahahahaha ... du har lige beskrevet 97% af alle mine hverdagsaftner

Min mor siger, det er nu vi kan mærke vi er blevet forældre: Dagen starter tidligt og natten ligeså. Vi skal huske at nyde det, for lige om lidt er de teenagere og så sover vi slet ikke i 6-8 års tid

Får 3 år siden var jeg fyldt af social samværd og hyggelige aftner i det københavnske aftenliv. Skal lige love for det er slut nu

2. februar 2012, kl. 09:00

http://fashiono vermum.blogspot .com/
Jonatansmor skriver:

Hahahahahahahahaha ... du har lige beskrevet 97% af alle mine hverdagsaftner

Min mor siger, det er nu vi kan mærke vi er blevet forældre: Dagen starter tidligt og natten ligeså. Vi skal huske at nyde det, for lige om lidt er de teenagere og så sover vi slet ikke i 6-8 års tid

Får 3 år siden var jeg fyldt af social samværd og hyggelige aftner i det københavnske aftenliv. Skal lige love for det er slut nu

haha.. jeg er lige startet op i skole igen, efter 2 måneder ca, så det var sq hårdt at komme op igår, og idag ligeså..
2. februar 2012, kl. 09:12
Jonatansmor

An&Jo skriver:

haha.. jeg er lige startet op i skole igen, efter 2 måneder ca, så det var sq hårdt at komme op igår, og idag ligeså..

fnis ... der kommer morgener hvor du ønsker din dyne ville æde dig

Det skønt!

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 1
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+