Marsvinbur..

Tilbage til emne-oversigten

Side: 1
1. februar 2012, kl. 21:17

Efter lang tid søgen på alverdens bure er jeg kommet frem til at jeg vil lave et selv. Så kommer det også til at passe bedre ind med resten af møblerne

Men jeg skal bruge en helt almindelig hvis reol, men de steder hvor jeg har søgt, har jeg kun kunne finde reoler med en dybde på 30 cm. og jeg vil gerne op på i hvert fald 50 cm. 

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan finde det henne?

1. februar 2012, kl. 21:23

Nu med tre tumlinge...

Smart, vil du så bare lægge den ned og lave huller, så den kan rende fra rum til rum?

1. februar 2012, kl. 21:26

JeNoVa skriver:

Smart, vil du så bare lægge den ned og lave huller, så den kan rende fra rum til rum?

Nej, vil have den til at stå op og så der bliver 4-5 etager, men jeg vil købe to reoler så de får en lang etage

1. februar 2012, kl. 21:38

Nu med tre tumlinge...
grinny skriver:

Nej, vil have den til at stå op og så der bliver 4-5 etager, men jeg vil købe to reoler så de får en lang etage

Smart!

2. februar 2012, kl. 05:47

Nu må det også snart være vores tur <3
grinny skriver:

Efter lang tid søgen på alverdens bure er jeg kommet frem til at jeg vil lave et selv. Så kommer det også til at passe bedre ind med resten af møblerne

Men jeg skal bruge en helt almindelig hvis reol, men de steder hvor jeg har søgt, har jeg kun kunne finde reoler med en dybde på 30 cm. og jeg vil gerne op på i hvert fald 50 cm. 

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan finde det henne?

Hvad med sådan nogle aluminiumsstel som man ofte bruger til at sætte akvarier/terrarier på? Dem kan man jo lave i den længde og højde man ønsker  Også skal du jo bare  selv sætte siderne i.

2. februar 2012, kl. 15:04

Peanut skriver:

Hvad med sådan nogle aluminiumsstel som man ofte bruger til at sætte akvarier/terrarier på? Dem kan man jo lave i den længde og højde man ønsker  Også skal du jo bare  selv sætte siderne i.

Det lyder smart, må lige undersøge sagen

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 1
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+