hjaelp til mad... nu!

Tilbage til emne-oversigten

Side: 1
30. januar 2012, kl. 20:21

Hej alle sammen.

Jeg havde egentlig sagt til mig selv jeg ikke ville logge herind indtil jeg var gravid.... meeeen har virkelig brug for hjaelp til det mad jeg har gang i.

Er gaaet i gang med "white bean soup", der stod egentlig at det skulle staa i vand hele natten foer man gik i gang. Men det var lige det eneste jeg havde i koeleskabet idag. Saa gik bare i gang med at koge dem... bliver de gode alligevel ?? de er ikke blevet bloede endnu..... der er gaaet 20-30 minutters tid...

Hjaellpppppp??

30. januar 2012, kl. 20:25

30. januar 2012, kl. 20:38

nobody ??

30. januar 2012, kl. 20:48

30. januar 2012, kl. 20:51
ikke online Kay

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
er online men ik altid ved computeren :)

aner intet om det... men ville gerne lige oppe for dig

Hilsen en meget stolt flodhest  

Skjul alle signaturer
30. januar 2012, kl. 21:01
Kay skriver:

aner intet om det... men ville gerne lige oppe for dig

hvor er du soed : ) tak ...

30. januar 2012, kl. 21:59
Caroline (L)

Det er MEGET vigtigt at udbløde bønner inden man bruger dem ! De skal ligge i blød og så koges i noget nyt vand .. De (kan) indeholde nogle giftstoffer som gør en ret syg .. Mener det er sådan noget roskildesyge-lignende man kan få 

Det var i hvert fald det jeg fik af vide , da jeg gik på slagteriskolen .. Men meget kan jo været ændret siden Det er knap 4 år siden .. Jeg ville bare ikke turde at lade være ;o

31. januar 2012, kl. 14:06
Maja_4000 skriver:

Det er MEGET vigtigt at udbløde bønner inden man bruger dem ! De skal ligge i blød og så koges i noget nyt vand .. De (kan) indeholde nogle giftstoffer som gør en ret syg .. Mener det er sådan noget roskildesyge-lignende man kan få 

Det var i hvert fald det jeg fik af vide , da jeg gik på slagteriskolen .. Men meget kan jo været ændret siden Det er knap 4 år siden .. Jeg ville bare ikke turde at lade være ;o

okay... ville oenske jeg havde set denne besked noget foer....

har nemlig spist dem.... hmm... ? hvis jeg ikk er syg indtil nu, tror du saa jeg bliver ??

31. januar 2012, kl. 14:08
Caroline (L)
stephanie1988 skriver:

okay... ville oenske jeg havde set denne besked noget foer....

har nemlig spist dem.... hmm... ? hvis jeg ikk er syg indtil nu, tror du saa jeg bliver ??

Min lærer dengang havde prøvet at blive syg af det .. Der var gået en times tid .. Så vil tro du slipper

31. januar 2012, kl. 14:14
Maja_4000 skriver:

Min lærer dengang havde prøvet at blive syg af det .. Der var gået en times tid .. Så vil tro du slipper

puha... haaber at jeg slap fra det...

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 1
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+