Hcg i urinen????

Tilbage til emne-oversigten

Side: 1
26. januar 2012, kl. 19:54

Jeg havde en MA d 6 december og fik min første mens derefter d 15 januar. jeg begyndte at teste for ÆL i forgårs og der var en svag streg nr 2. Igår var den mere tydelig(dog ikke lige så tydelig som kontrolstregen) og idag er den mere svag igen  Ville så tjekke med en G test da det godt kan passe at vi sexede et par uger før jeg fik mens og den er svag positiv. MEN det kan vel også være HCG fra da jeg var gravid der stadig spøger??

Ved ikke hvad jeg skal gøre/tro, jeg burde jo ikke få mens (næsten normal blødning men ingen mens smerter som der plejer at være)

Det hjælper jo ikke engang at tage en clearblue hvis det er HCG fra "sidst" 

ØV altså, vil bare ha tjek på det og have min cyklus tilbage..

26. januar 2012, kl. 19:59
ikke online Kay

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
er online men ik altid ved computeren :)

prøv og ringe og snakke med din læge... de kan tjekke det ved at tage to blodprøver med et par dages mellemrum og se om tallet stiger s fr du da hvished om det er det ene eller andet...

Hilsen en meget stolt flodhest  

Skjul alle signaturer
26. januar 2012, kl. 20:00
mit liv mine regler mine konsekvenser.
ekebiv skriver:

Jeg havde en MA d 6 december og fik min første mens derefter d 15 januar. jeg begyndte at teste for ÆL i forgårs og der var en svag streg nr 2. Igår var den mere tydelig(dog ikke lige så tydelig som kontrolstregen) og idag er den mere svag igen  Ville så tjekke med en G test da det godt kan passe at vi sexede et par uger før jeg fik mens og den er svag positiv. MEN det kan vel også være HCG fra da jeg var gravid der stadig spøger??

Ved ikke hvad jeg skal gøre/tro, jeg burde jo ikke få mens (næsten normal blødning men ingen mens smerter som der plejer at være)

det kan NEMT være HCG der endnu kan spores. Jeg har selv været hele møllen igennem. Blev ved med at teste svagt positiv, og bad lægen følge mit tal via blodprøve, til det ramte 0

for nogle forsvinder det hurtiger end andre. Jeg var længe om at komme af med mine hormoner !

26. januar 2012, kl. 20:07
Oscar min dejlige bassedreng er 15 måneder nu, 88 cm høj og vejer 15,1 kg
ekebiv skriver:

Det hcg fra dec skulle gerne være væk

14 marts 2010 havde jeg en SA og 15 april 2010 positiv test 26 dec 2010 kom min dreng til verden

Mit hcg i marts var på 3 , 5 dage efter SA så det kunne ikk påvirke testen

Fik at vide det kunnr tage op til 6 uger og af hvad jeg kan regne ud er det lidt over 7 uger siden du havde SA du kan altid ringe til lægen imorgen og spørge hvad din efterfølgene blodprøve gav af tal  

26. januar 2012, kl. 20:07

Puha hvor er jeg spændt......... ....

Jeg har læst et sted at HCG kan spores i op til 4-5 uger efter abort.

Jeg foreslår at du tager en test igen om et par dage, for hvis HCG er stigende, så vil den nok også vise et mere tydeligt positiv svar på testen..

Føler med dig, og håber at det lykkedes for dig at blive gravid hurtigt hvis det er det du ønsker...

26. januar 2012, kl. 20:23

MinBabyOscar <3 skriver:

Det hcg fra dec skulle gerne være væk

14 marts 2010 havde jeg en SA og 15 april 2010 positiv test 26 dec 2010 kom min dreng til verden

Mit hcg i marts var på 3 , 5 dage efter SA så det kunne ikk påvirke testen

Fik at vide det kunnr tage op til 6 uger og af hvad jeg kan regne ud er det lidt over 7 uger siden du havde SA du kan altid ringe til lægen imorgen og spørge hvad din efterfølgene blodprøve gav af tal  

Jeg fik desværre ikke taget blodprøve, var kun inde til scanning hvor de vurderede om alt var ude(og det var det). Men tror jeg vil tage en ny test om et par dage og se om den bliver mere positiv.

26. januar 2012, kl. 20:24

mc90 skriver:

Jeg har læst et sted at HCG kan spores i op til 4-5 uger efter abort.

Jeg foreslår at du tager en test igen om et par dage, for hvis HCG er stigende, så vil den nok også vise et mere tydeligt positiv svar på testen..

Føler med dig, og håber at det lykkedes for dig at blive gravid hurtigt hvis det er det du ønsker...

Tak, ønsker det rigtig meget. Vil teste igen om et par dage og se om den bliver mere tydelig.

26. januar 2012, kl. 20:26
Oscar min dejlige bassedreng er 15 måneder nu, 88 cm høj og vejer 15,1 kg
ekebiv skriver:

Jeg fik desværre ikke taget blodprøve, var kun inde til scanning hvor de vurderede om alt var ude(og det var det). Men tror jeg vil tage en ny test om et par dage og se om den bliver mere positiv.

Okay, vil  For at den er der

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 1
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+