Katte....

Tilbage til emne-oversigten

Side: 12 Næste 
22. januar 2012, kl. 12:00

Ja her de sidste 14 dage er jeg blevet vækket mellem kl 4-5 af en masse små "mysser" Det bil sige ik rigtig, men alligevel. Vågner ved at der står en meget kælen kat, på min voksende mave og tramper, mens han med snuden står og dutter mig i hovedet, mens han spinder højlydt, og nærmest siger " kom nu mor, jeg ska nusses"  Tror han vågner når jeg begynder at rumstere og ska ud og tisse, for det plejer at være deromkring jeg normalt ska det.

Så nusser vi lige 5 min inden han falder i søvn på min hovedepude, med mit hovede begravet i hans bløde pels. Det er da lidt dejligt! 

Hva siger alle jer andre gravide katte elsker?? Vh stine

22. januar 2012, kl. 12:02
Denne profil har Foto Garanti
Dagplejen-Natur børn
StineW79 skriver:

Ja her de sidste 14 dage er jeg blevet vækket mellem kl 4-5 af en masse små "mysser" Det bil sige ik rigtig, men alligevel. Vågner ved at der står en meget kælen kat, på min voksende mave og tramper, mens han med snuden står og dutter mig i hovedet, mens han spinder højlydt, og nærmest siger " kom nu mor, jeg ska nusses"  Tror han vågner når jeg begynder at rumstere og ska ud og tisse, for det plejer at være deromkring jeg normalt ska det.

Så nusser vi lige 5 min inden han falder i søvn på min hovedepude, med mit hovede begravet i hans bløde pels. Det er da lidt dejligt! 

Nuuuurrrhhh er dog ikke selv til katte men det lyder hyggeligt

22. januar 2012, kl. 12:06
twinboys skriver:

Nuuuurrrhhh er dog ikke selv til katte men det lyder hyggeligt

Det er så hyggeligt! Men har også bare verdens bedste katte, som bare bliver extra kælende når jeg er gravid! Vh stine

22. januar 2012, kl. 12:06
Dagplejen-Natur børn
StineW79 skriver:

Det er så hyggeligt! Men har også bare verdens bedste katte, som bare bliver extra kælende når jeg er gravid! Vh stine

22. januar 2012, kl. 12:40
Tænk at min lille skat, valgte mig som hendes mor :-)

Da jeg var gravid ville min kat helst ligge og sove op af min mave eller oven på den :-) det var så hyggeligt, men det kunne godt være lidt varmt :-)

Monica

22. januar 2012, kl. 13:01

Ja colombo vil også helst hvis han ka komme helt ned under dynen og ligge op af maven, men det er bare for varmt. Så han må nøjes med hovedepuden. Felis vil rigtig gerne ligge på maven, med hovedet mellem brysterne (med tøj på)  Normalt få de ellers kun lov til at ligge i forenden af sengen. Men der er kamp om maven når jeg sidder i sofaen, så kærsten føler sig helt overset Sådan var det også sidste gang. Vh stine

22. januar 2012, kl. 13:02
Hm .
StineW79 skriver:

Nååårh ! Elsker katte 

22. januar 2012, kl. 13:06
morethanperfect skriver:

Nååårh ! Elsker katte 

Ja katte er bare de bedste kæledyr og vores datter på 3 år, knus elsker dem og siger at de er hendes bedste venner i hele verden. Nu er hun så begyndt at plage om at få en hund, men vi er bare mest til katte, så det bliver vist aldrig til noget.... Vh stine

22. januar 2012, kl. 22:57
Nu mor til 2 skønne piger... :) Tjek min blog ud! :) http://mira-pig erne.blogspot.c om/

Min kat er begyndt at komme flere gange tidligt om morgen, hopper op på lårene af mig og sidder der og miaver indtil jeg vågner, hun fortæller bare at der skal mad i hendes madskål... 

22. januar 2012, kl. 23:00

Har en Alberte Evigglad :)

Det er rigtig hyggeligt - har selv to misser

Desværre har jeg ikke den tid jeg havde før jeg fik min datter, så de bliver lidt forsømt af mig. Heldigvis kan kæreste hjælpe lidt på den front, så nu er han vidst favoritten herhjemme

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 12 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+