Små røde knopper???

Visninger: 16.314   Svar: 21

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

11. marts 2009

Mormilla

Min søn har små røde knopper på maven, ryggen og er rød på lidt af halsen. Er der nogen som ved hvad det kan være???

11. marts 2009

A.

ja det kan være alt..start på skoldkopper,alergii over fx vaskepulver eller noget hun har spist,varmt knopper,hormonknopper vent lige par timer og se om der kommer mere og kontakt evt læge

11. marts 2009

Mormilla

agnieszka skriver:

ja det kan være alt..start på skoldkopper,alergii over fx vaskepulver eller noget hun har spist,varmt knopper,hormonknopper vent lige par timer og se om der kommer mere og kontakt evt læge

De kom i går så tror ikke at det er varme knopper og der er flere end i går...

11. marts 2009

A.

Mormilla skriver:

De kom i går så tror ikke at det er varme knopper og der er flere end i går...

hmm..kan ikke rigtigt hjælpe men ring til lægen og hør ad men hvis dit barn er glad frisk osv så vil lægen nok ikke gøre noget..

11. marts 2009

Mormilla

agnieszka skriver:

hmm..kan ikke rigtigt hjælpe men ring til lægen og hør ad men hvis dit barn er glad frisk osv så vil lægen nok ikke gøre noget..

han er frisk og glad. men hvis det stadig er der i morgen, tager jeg lige forbi lægen...

11. marts 2009

A.

Mormilla skriver:

han er frisk og glad. men hvis det stadig er der i morgen, tager jeg lige forbi lægen...

mathinus har lige fået par mystiske røde knopper på maven så er du ikke alene

11. marts 2009

fam.4xc

Der er både skoldkoppe og scarlagens feber epidemi for tiden...

Mine piger har begge lige haft skoldkopper, så det er den sidste måned gået med her

11. marts 2009

SaNiNa

Profilbillede for SaNiNa
0
Der er intet bedre end min to diamanter, så meget glæde og liv de give

Det lyder lidt ligesom når jeg har spist rosimer eller ananas... det er så nældefeber jeg får af det i en form at små knopper og store røde pletter...

Men jeg ville helt sikker kontakte lægen imorgen tidlig hvis de ikke er væk endnu...

11. marts 2009

Mormilla

fam.4xc skriver:

Der er både skoldkoppe og scarlagens feber epidemi for tiden...

Mine piger har begge lige haft skoldkopper, så det er den sidste måned gået med her

Okay tror ikke at det er det. Men man ved aldrig Synes at det er ved at falde lidt til ro igen

11. marts 2009

Mormilla

Sanne skriver:

Det lyder lidt ligesom når jeg har spist rosimer eller ananas... det er så nældefeber jeg får af det i en form at små knopper og store røde pletter...

Men jeg ville helt sikker kontakte lægen imorgen tidlig hvis de ikke er væk endnu...

Ej hvor sjovt han har spist rosiner i dag. Men nu er det jo ved at falde til ro, så håber det er væk i morgen. Ellers tager vi til lægen...

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.