"papmor til treårig, problemer med biologisk mor"
Hej..
Jeg skriver til dig i frustration!
- Jeg mødte en mand med et dejligt barn, som snart fylder 3. Jeg flyttede ind hos ham og vi er nu senere hen blevet gift..
Moderen til barnet er ikke særlig god, hun vælger ikke at samarbejde.
Vi står nu og skal flytte, hvor vi vælger at have hemmelig adresse, da vi ingen kontakt har til min svigerfamilie. De har valgt at dukke op på vores nuværende adresse og verbalt overfalde os.
Moderen til drengen, har dog kontakt til svigermekanikken..
Vi har varslet hende at vi flytter og vi har fortalt hende at hun under ingen omstændigheder må give vores adresse til min mands familie.. Dels vælger vi at gøre vores adresse hemmelig og dels fordi vi ikke orker mere drama af den kaliber..
Jeg har fortalt hende at vi flytter og at hun får adressen her til 1. feb. når vi flytter..
NU mener hun at hun IKKE behøver udlevere barnet, hvis ikke hun får vores nøjagtige adresse. Jeg har bedt hende sende mig et link, da jeg ikke mener det kan være rigtigt????
Vi har i forvejen resulotion fra statsamtet, som siger hvornår jeg må se min søn. Kan hun trodse denne resolution, grundet at jeg ikke har fortalt hende den nøjagte adresse?
Jeg håber du kan hjælpe, da jeg er meget frustreret både på min, men også på min mands vejne.. 
Stod det til mig, fik hun ikke adressen, da jeg VED hun vil give den videre til sviger og så kan det jo være ligemeget med at få hemmelig adresse?
Med forhåbningsfulde tanker
En fortvivlet papmor til en skøn og dejlig dreng ..
Lisbeths svar
Hej !
jeg forstår du er fortvivlet, for deter så tungt både at have uløste konflikter med svigerfamilien og med biologisk mor.
jeg kenderr ikke jeres baggrund, alligvel så ved jeg at der skal to til en konflikt. Deter så sorgfuldt både for de voksne og også for barnet at opleve en skilsmisse og det tager tid inden alle kan klare at se hinanden på en venskabelig måde.For barnets og jeres egen skyld er det så vigtigt at få hjælp til at løse den, så alle kan leve med det.
har i fået mægling på statsamtet?
Du er glad for din mand og for barnet. i den anden ende er der en mor som også er glad for sit barn og engeng har elsket faderen, nu er det gået i stykker og der en masse fortvivlelse og skyld blandet sammen..
Deter meget vigtigt I formår at snakke pænt om barnets mor uanset hvor strid i mener hun er, alle børn små som store trives ikke når derer gensidige beskyldninger.
I kan få hjælp i foreningen FAR med rådgivning.
Om mor kan sige nej når der er hemmelig adresse , det ved jeg ikke. i må ringe i statsamtet og spørge.
I længden bliver adressen jo heller ikke hemmelig, da biologisk mor ser barnets bedsteforældre.l
Håber I får løst konflikterne emd to vindere, og I får en god harmoniks fremtdi allesammen.
Varme hilsner og godt nyt år
Lisbeth jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk