E-mail:
Adgangskode:
Husk mig Log ind
Har du glemt din adgangskode?
Michelle88 skriver: Jeg fik Anne Franks dagbog.. den uforkortede udgave
Jeg fik Anne Franks dagbog.. den uforkortede udgave
Den er også rigtig rigtig god!!!!
jeg fik en lækker koge (bage) bog af Claus meyer. jeg prøvede en af opskrifterne af idag, og børnene har aldrig guffet så meget nybagt franskbrød før så den er et hit.
Munder skriver: Hvis ja, så hvilke
Hvis ja, så hvilke
jeg fik alle mette blomsterbjerg bøger
Jeg fik en kogebog til børnemad og børnetøj du selv kan sy. Min kæreste fik Steve Jobs biografi samt 7 gode vaner og vores datter fik 3 billedbøger!
Nej, det gjorde jeg ikke... men havde heller ikke ønsket mig nogen, så det var helt iorden.... Der var andre ting jeg hellere ville have....
hehe... meyers kogebog "mad til de mindste" vildt god bog..
Hov, glemte jo helt at skrive hvilke bøger jeg selv fik:
Morten Vestergaard: Pigen fra Auschwitz
Philippa Gregory: Jomfruens Elsker OG Den hvide dronning
Katie Hickman: Sultanens juvel OG Det gyle bur
Glæder mig til at komme gang med dem
LunaLykke skriver: Ja, fik Natascha Kampusch "3096 dage) og biografien af Marylin Monroe . Den første har jeg allerede fået læst og er SÅ god. Glæder mig til at gå i gang med den anden Fik i øvrigt også en bog der hedder "lege der stimulerer motorikken" .
Ja, fik Natascha Kampusch "3096 dage) og biografien af Marylin Monroe . Den første har jeg allerede fået læst og er SÅ god. Glæder mig til at gå i gang med den anden Fik i øvrigt også en bog der hedder "lege der stimulerer motorikken" .
Den med Natasha Kampush vil jeg også meget gerne læse. Men låner den nok af Svigermor, for tror ikke jeg behøver at læse den mere end en gang
Det syvende barn!