"19 måneder, er hun stor nok til samkvem hver 2uge."
Hej Lisbeth. Jeg har en søn seb på 4 år og emilie på 19 mdr. de har ikke samme far, men min eks altså emilies far, har været far for seb siden han var 1 år gammel, vi er dog ikke sammen mere. de plejer begge at være på weekend sammen men nu har seb sagt fra. min eks vil gerne have emilie hver 2 uge. er hun for lille eller????
Hilsen den fortvivlede Bianca
Lisbeths svar
Hej Bianca
Forstår godt du er fortvivlet.
Som jeg forstårt dit brev har din eks været far for sEB. siden HAN var 1 år.
Er der sket et eller andet siden du skriver Seb. siger fra og ikke vil afsted?
Han kan måske opleve ,at der bliver gjort forskel, at han Seb,. bliver kraftigt irettesat, eller på anden måde ikke har det godt.
Som forældre , og det er han jo eksén så er det jer der bestemmer , og ikke en 4 årig.
Med mindre du oplever, at han ikke bliver taget godt af, bliver set og hørt,og får masser af omsorg.
Hvad er din oplevelse?
Hvis du ikke mener. han kan tage sig af børnene som en kærlig ansvarlig forælder, skal den lille ikke afsted hver 2 week end.
Jeg har brug for du beskriver nærmere for mig, hvad der bliver sagt af Seb, beskriv deres forhold,og hvad du selv mener.
Ønsker du inderst inde selv at Seb. også er på week end?
Hvis jeg skal rådgive dig bedst muligt har jeg behov for mere information, også om din og eks evne til at kommunikere og være forældre sammen..Vil du give mig dette?du kan evt sende på lisbeth_jess@hotmail.com. eller jeg kan sende til dig privat.
Varme julehilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk