E-mail:
Adgangskode:
Husk mig Log ind
Har du glemt din adgangskode?
Her får vi flæskesteg, kalkun som bliver fyldt med en fars med en masse forskelligt i, brune + hvide kartolfer, hjemmelavet rødkål, hjemmelavet agurkesalat, halve æbler med ribsgele', franske kartofler, brun sauce som bliver lavet fra skyen fra kalkunen, ris'a'la'mande med hjemmelavet kirsebærsauce og hjemmelavet jordbærsauce, så får vi kaffe, glöög (staves???), varm kakao, en masse hjemmebagte småkager, en kæmpe slikskål og hjemmelavet konfekt...nååå ja og så af drikkelse er der sodavand, juice, rødvin og lidt øl til de par stykker som drikker det...
Maja_4000 skriver: Ud over de "almindelige" ting får vi rejemader til natmad .. Når gaverne er pakket ud Hjemmebagt franskbrød , smør , masser af rejer , mayo og citron Hehe Det er en tradition min oldefar indførte , og selvom han er død nu , gør alle på hans side af familien det
Ud over de "almindelige" ting får vi rejemader til natmad .. Når gaverne er pakket ud Hjemmebagt franskbrød , smør , masser af rejer , mayo og citron Hehe
Det er en tradition min oldefar indførte , og selvom han er død nu , gør alle på hans side af familien det
Sikke en god ide
Gaia skriver: Sikke en god ide
Ja , det er super hyggeligt
Maja_4000 skriver: Ja , det er super hyggeligt
Håber ikke din oldefar har noget imod vi evt. Låner denne glimrende ide . Vi skal holde vores egen jul hvor vores forældre er gæster, så vi skal også til at forme vores nye traditioner loove it
Strawberry skriver: Ja, nu er jeg jo ved at komme i julehumør, så jeg synes det kunne være interessant at hører hvad I får at spise til juleaften, og hvorfor det netop er dét i spiser? Her får vi altid svinekam, kartofler, brun sovs og rødkål. Til dessert er der is og ris a la mande. Det er nærmest en tradition (Du kan sætte kryds ved mere en én ting )
Ja, nu er jeg jo ved at komme i julehumør, så jeg synes det kunne være interessant at hører hvad I får at spise til juleaften, og hvorfor det netop er dét i spiser? Her får vi altid svinekam, kartofler, brun sovs og rødkål. Til dessert er der is og ris a la mande. Det er nærmest en tradition (Du kan sætte kryds ved mere en én ting )
Gaia skriver: Håber ikke din oldefar har noget imod vi evt. Låner denne glimrende ide . Vi skal holde vores egen jul hvor vores forældre er gæster, så vi skal også til at forme vores nye traditioner loove it
Dét tror jeg bestemt ikke
Flere på min fars side har også fået den tradition , efter de har holdt jul med os Hehe
Jeg har sat kryds ved:
Flæskesteg, and, brune kartofler, almindelige kartofler (og selvfølgelig masser af sovs! )
Til dessert er min familie dog lidt speciel. Det er kun mine bedsteforældre der gider risengrød og risalamande, så vi har indført den fantastiske islagkage fra Princip (den med browniebund), og så gemmer vi en mandel i den i stedet
flæskesteg, alm og brunede kartofler, brun sovs, rødkål og lunede franske kartofler (DE SMAGER SINDSSYG GODT MED BRUNSOVS)
og risalamende til dessert og så et ORGIE af slik og chips og julekreds...
Kærlig Hilsen
Isabella_mor