Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Hvad får I at spise til juleaften?

.....

Citér indlæg Anmeld indlæg
29. november 2011, kl. 20:26
helle85 skriver:

vi få grønlangkål til forret med saltet madister og saltet flæsk og det er en tradition som min mand bruger i sin familie

også få vi både flæske steg og and med både hvide og brune kartofler og rådkål og franske kartoler

og ris a la mande til dessert

Det første hører man ellers ikke om , men der findes jo så mange forskellige ting man kan spise den aften 

http://garnadli bitum.wordpress .com/
29. november 2011, kl. 20:34
Strawberry skriver:

Mums

Men har aldrig smagt karamelsovs

Karamelsovs:

Smelt sukker og smør på panden, ligesom til brunede kartofler..

Pisk fløde til flødeskum..

Når sukkeret er smeltet hældes flødeskummen på panden og så smeltes det sammen til én masse

Lad vær med at røre i det før flødeskummen er smeltet.... Træls med en karamel-ske

.....

29. november 2011, kl. 20:36
IsabellaCiinea skriver:

Karamelsovs:

Smelt sukker og smør på panden, ligesom til brunede kartofler..

Pisk fløde til flødeskum..

Når sukkeret er smeltet hældes flødeskummen på panden og så smeltes det sammen til én masse

Lad vær med at røre i det før flødeskummen er smeltet.... Træls med en karamel-ske

Det lyder som en spændende opskrift. Tak

Denne profil er PLUSmedlem
Kønsscanning d 23. maj. Glæder os til at finde ud af om vi venter en babypige eller en babydreng
29. november 2011, kl. 20:41

Holder jul hos mine svigerforældre, sammen med min kæreste, mor og lillebror og der får vi:
And, flæskesteg, medister, hvide kartofler, brune kartofler, rødkål, brun sovs, taffel chips, ribsgele og ris a la mande med kirsebærsauce til dessert. Medisteren er noget min mor, lillebror og jeg har indført da vi startede med at holde jul sammen alle sammen. Det har vi altid fået nemlig og nu er der ingen, heller ikke svigerforældrene) der vil undvære det

/Christabelle  Lilypie Pregnancy tickers

Skjul alle signaturer

Dette er en godkendt Erhvervsprofil Denne profil har Foto Garanti
You never know how strong you are, untill being strong is the only choise you have
29. november 2011, kl. 20:43
MirakelSjop.dk

Strawberry skriver:

Mums, lyder som et helt fest måltid..

Hvordan kan det være at i får medister til juleaften?

Det ER jo et festmåltid og medister hører sig bare til!

online B&J

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
minus 73kg :D
29. november 2011, kl. 20:46

flæskesteg brunekartofler rødkål kartofler sovs og franskekartofler

Skjul alle signaturer
online K&S

har en masse til salg :-)
29. november 2011, kl. 20:48

Hos min familie får vi flæskesteg, and, rødkål, brune kartofler, hvide kartofler, 2 forskellige saucer (gris + and), granatæblekerner og ris a la mande

Hos svigerfamilien får vi flæskesteg, and, rødkål, brune kartofler, hvide kartofler, sauce, granatæblekerner (har jeg indført) og juleæblekage  - som er den mest fantastiske dessert nogensinde - jeg er ikke selv til ris a la mande...!

Til natmad hos svigerfamilien får vi hjemmebagt rugbrød med fedt (dem der vil) + rester af and og flæskesteg

Mor til den dejligst pige og dejligste dreng <3
29. november 2011, kl. 20:56

Menuen i år står på følgende: halveret ovenbagten æbler m ribsgele, sovs lavet på saften fra gåsen, gås, hjemmelavet rødkål med appelsin, sveske/ æble kompot, brunekartofler, alm. Kartofler og franske, og Selvf. Ris a la mente mums glæder mig. Og skal lave det selv da vi holder julen hos os. Satser dog på at min far hjælper med gåsen når mine forældre kommer  

http://garnadli bitum.wordpress .com/
29. november 2011, kl. 21:11
Strawberry skriver:

Det lyder som en spændende opskrift. Tak

Det var så lidt =D Lidt guf til ris a la manden, til dem der ikke er til kirsebærsovs... og så er det lækker lun.. skønt med sådan et par skefulde ovenpå =D

29. november 2011, kl. 21:14
And, flæskesteg, brunede kartofler, alm. Kartofler, ria a la mande

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Højtider     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+