Hvad får I at spise til juleaften?

Visninger: 4.680   Svar: 139

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

29. november 2011

IsabellaCiinea

Profilbillede for IsabellaCiinea
0
http://www.fit2 fat2fit.com/Blo g/Details/1573/ amazing-teamdre w-transformatio n?categoryId=1
Strawberry skriver:

Ja, nu er jeg jo ved at komme i julehumør, så jeg synes det kunne være interessant at hører hvad I får at spise til juleaften, og hvorfor det netop er dét i spiser?

Her får vi altid svinekam, kartofler, brun sovs og rødkål. Til dessert er der is og ris a la mande. Det er nærmest en tradition

(Du kan sætte kryds ved mere en én ting )

Her får vi flæskesteg og and med hvide og brunede kartofler, sovs samt rødkål, og derefter ris a la mande

(med min mormors LÆKRE!!!!! (læs: uimodståelige) skønne karamelsovs

29. november 2011

.....

AalborgPigen skriver:

Også miig hehhe.. 

Nej skal der ikke. Dette er 3 år hvor kæresten og jeg skal fejre jul sammen. De 4 år før det arbejde jeg juleaften.. SÅ har lært at værdsætte julen og julemaden.. Fordi det var godt nok sur røv at spise kold and kl 2 om natten jule aften når man fik fri..  

Så JULEN !!! 

Ja, det lyder godt nok træls , det er jo ikke det samme at spise senere

Så er det godt at du kan nyde julen nu

29. november 2011

Dinsen

Vi får til forret franskbrød med enten laks eller rejer, så står den på kalkun med hvad der tilhøre.. 

De andre får ris ala mande, mens jeg får friske jordbær med mælk.. ( er dsv ik til det andet) 

Ka det da ik bare blive jul 

Lilypie Third Birthday tickers

29. november 2011

.....

IsabellaCiinea skriver:

Her får vi flæskesteg og and med hvide og brunede kartofler, sovs samt rødkål, og derefter ris a la mande

(med min mormors LÆKRE!!!!! (læs: uimodståelige) skønne karamelsovs

Mums

Men har aldrig smagt karamelsovs

29. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Plus
77
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
TbCp skriver:

Flæskesteg, and og medister + hvide og brune kartofler + div tilbehør. Ris ala mande til dessert muuuums

Det er helt det samme vi får

Til salg:
29. november 2011

.....

Dinsen skriver:

Vi får til forret franskbrød med enten laks eller rejer, så står den på kalkun med hvad der tilhøre.. 

De andre får ris ala mande, mens jeg får friske jordbær med mælk.. ( er dsv ik til det andet) 

Ka det da ik bare blive jul 

Lækkert

Jordbær med mælk smager også virkelig godt

..og joo det skal snart blive jul, det er så hyggeligt, og skønne smiley'er du har, hehe

29. november 2011

.....

MoarHvidovre skriver:

Det er helt det samme vi får

Hihi

.. Sikke en sød smiley (snemanden)

29. november 2011

helle85

Strawberry skriver:

Ja, nu er jeg jo ved at komme i julehumør, så jeg synes det kunne være interessant at hører hvad I får at spise til juleaften, og hvorfor det netop er dét i spiser?

Her får vi altid svinekam, kartofler, brun sovs og rødkål. Til dessert er der is og ris a la mande. Det er nærmest en tradition

(Du kan sætte kryds ved mere en én ting )

vi få grønlangkål til forret med saltet madister og saltet flæsk og det er en tradition som min mand bruger i sin familie

også få vi både flæske steg og and med både hvide og brune kartofler og rådkål og franske kartoler

og ris a la mande til dessert

Til salg:
29. november 2011

Sommersko

Maja_4000 skriver:

Ud over de "almindelige" ting får vi rejemader til natmad .. Når gaverne er pakket ud Hjemmebagt franskbrød , smør , masser af rejer , mayo og citron Hehe

Det er en tradition min oldefar indførte , og selvom han er død nu , gør alle på hans side af familien det

Ej hvor sjovt, hos mine forældre får vi også altid rejemadder når aftenen er "overstået" (dog er franskbrøder ikke hjemmebagt!).. Igen af kan næsten proppe mere ned, men vi gør det alligevel

29. november 2011

Maja_4000

Profilbillede for Maja_4000
27
Caroline - december '10, Alexander - juni '14
A.S. skriver:

Ej hvor sjovt, hos mine forældre får vi også altid rejemadder når aftenen er "overstået" (dog er franskbrøder ikke hjemmebagt!).. Igen af kan næsten proppe mere ned, men vi gør det alligevel

Hehe 

Til salg:

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.