Jer med retro - barnevogne...

Visninger: 1.036   Svar: 7

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

23. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvilken en har i, og hvad er Jeres erfaring med dem?

Er selv lidt solgt i et par forskellige, men tænker at de må være enormt upraktiske...

Er det også så galt? 

Anmeld Svar

Til salg:
23. oktober 2011

Miia90

Profilbillede for Miia90
Mor til Philippa <3 08.11-2011 Jeg kan slet ikke få nok af dig Philippa skat <3

hva er den retro barnevogn ?

Anmeld Svar

Til salg:
23. oktober 2011

LauraLW

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Er selv lidt solgt i et par forskellige, men tænker at de må være enormt upraktiske...

Er det også så galt? 

Har ikke selv haft en, andet end en gammel odder som bor nede hos min mor (og den er genial - dog ikke så lang).

Men min veninde lavede en guld-silvercross. Den var hun meget glad for, dog fylder den meget og det var vidst det største minus Ud over alle kommentarerne). Den var ikke så nem mht til busser og små elevatorer, og den kom vidst aldrig i nærheden af et bagagerum. Men hendes datter lå fantastisk i den  :-)

Anmeld Svar

23. oktober 2011

Pigent

Profilbillede for Pigent

Vi har stadig min gamle odder og har da overvejet at bruge den når jeg får børn, men alligevel ikke fordi jeg gerne selv vil ud og købe en ny, men hvis pengene nu er små så kunne jeg godt finde på at bruge den. 

Kender nogen der har en silver cross og det altså en dejlig vogn. Har gået mange tur med deres børn i den, det eneste minus der er ved den er det korte liggemål også fylder den når man pakker den sammen, men ellers er det en fantastisk vogn 

Anmeld Svar

23. oktober 2011

132319

Jeg har en retro Odder og den er fin fin. Jeg har ikke bil så har ikke behov for at klappe den sammen osv.

Anmeld Svar

23. oktober 2011

Rsa

Profilbillede for Rsa

Er det også så galt? 

Jeg har sådan en (vedhæftet) og kan klart kun anbefale den til at have stående som en fast udevogn eller andet... Bruger den til min datter, når hun sover udenfor.

Brugte den til min første og om ikke andet er børn forskellige, måske andre har en anden opfattelse end jeg, men mine erfaringer var ikke positive.

Hjulene er MEGET hårde og der er absolut ikke nogen komfort for barnet, da hver eneste lille småsten giver store bump.

Den er enormt tung - især når man skal ind og ud af busser!

Kan ikke klappes sammen og affjedringen er der simpelthen ikke!

Men det positive er det store liggemål og ikke at forglemme, at den er øjen guf

Men upraktisk og ukomfortabel vil nu være de ting jeg husker den for! Selvfølgelig i henhold til at have den med rundt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Svar

Til salg:
23. oktober 2011

lio

Profilbillede for lio
Foto
Så kom min Pikku Niño endelig ud!

jeg synes de er vildt fede når det kommer til selve udseendet, men slet ikke praktisk at gå med, svære at dreje især steder med mange folk eller lidt plads.

Anmeld Svar

23. oktober 2011

morethanperfect

Profilbillede for morethanperfect
Oscar , Noel og baby i maven

Er det også så galt? 

Vi har en silver cross , og de ER enormt upraktiske Desværre .

Nu taler jeg ud fra egen erfaring ...

De fylder meget , rigtig meget .. Vi skal ha trailer med hvis vi skal ha barenvognen med nogle steder .. 

De er meget besværlige at køre i sne med .. Hvilket ikke er særlig smart

Der kommer rigtig nemt rust på .. så man skal hele tiden passe på den ..

Kalchen falmer nemt så de må ikke få for meget sollys ..

De larmer meget , så hvis man har en baby der har svært evd at falde i søvn pga. larm skal man ikke anskaffe sig sådan en .

Men altså .....

De er jo skide flotte når de er i god stand ..

Anmeld Svar

Til salg:

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+