Eksperthjælp: baby 4 måneder, græder meget om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.965 visninger
0 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Lisbeth Jess

"baby 4 måneder, græder meget om natten"

Hej Lisbeth,Jeg har en datter som er fyldt de 4 måneder og sover utrolig uroligt om natten. Jeg ved ikke rigtig hvad der er galt men det har stået på lidt over en måneds tid nu. Hun står op med lukket øjne, hun vender sit ansigt fra side til side og sparker benene ud. Hun kan simpelthen ikke finde ro, jeg ammer hende og hun falder i søvnen igen men står op efter mellen 1-3 tre timers mellemrum. Jeg har prøvet at give hende lidt ekstra tøj på og omvendt og har prøvet at lade vær med at amme hende så ofte så der er flere timer imellem, men intet hjælper, jeg er kommet i en ondt cirkel, som vi ikke kan komme ud af. Hun har sovet godt om aften fra hun var 2 måneder men det har vendt sig fuldstædigt.Hun har været meget urolig og grædende om dagen fra hun var 1-2 månedern. Da hun var 2- 3 måneder, bestod hendes gråd fra morgen af til om aften, hvor hun var helt umattet og sov igen. I den periode havde hun også mellemsørebetændelse, hvor vi gentagene gange var hos ørelægen.Men det er som om det hele har vendt sig nu til om aften.. Bortset fra at hun kun er rolig hjemme og græder stadig når vi tager hjem til andre. Håber du kan hjælpe mig!Mvh. Mig!

Lisbeths svar

Hej!

Det er da også hårdt at sidde med et grædende barn, som ikke kan trøstes på nogen måde, hverken med mad, eller andet.

Derer noget der generer hende, jeg gætter på det igen er hendes ører, så skynd dig at få en tid hos ørelægen. Hvis der er væske i mellemøret giver det smerter og urolig søvn.

Hvis ikke det er hendes ører, så ville jeg forsøge hos en børnekiropraktor. Nogen gange kan der være en skævhed som giver dårlig søvn, og skrige ture.Alt er værd at prøve,specilet når du siger hun har sovet godt.

Nårt hun sover så dårligt så e rhun også pjevs om dagen, og lige nu e ri sikkert trætte allesammen.

Håber du finder en årsag, og der kan gøres noget effektivt.

Held og lykke med hende.

Varme hilsne r

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.