Jeg er lige vendt hjem fra et år i London og har da et par tips til ting I kan overveje.. Det svære for os var finanskrise samtidig med at det bare er dyrt i London, så pengene var noget mindre end det vi var blevet stillet i udsigt... Så få ALT på skrift også bonusser, som bliver brugt meget mere i ihvertfald England. En anden ting i forhold til børn, så prøv at få fat i andre danskere som bor i området og hør, hvad de siger om det at have børn der. For os, var overraskelsen at systemet nærmest gjorde det umuligt at have barn i fuldtidspasning og for mig at have job = at gå derhjemme, som mange mange engelske mødre... det var jeg ikke indstillet på og puha synes det var udmargende kedeligt. Prøv at overveje meget konkret, hvordan I vil få kontakt til andre mennesker, hvordan I vil få nye venner, hvordan hverdagen vil være for jer hver især inkl. børnene. Er de klar til at lære et nyt sprog? Klar til at stort skift og er I klar til at bakke dem op? For os var det bestemt ikke en fordel set i bakspejlet.. men men men alligevel vil jeg ikke udelukke at rejse ud igen på et senere tidspunkt...

Hihi er jo noget eventyrlysten... men hvis der bliver en næste gang, vil vi overveje situationen nøje og kun tage afsted, hvis alle i familien er indstillet på det og får noget godt ud af rejsen.. Se evt. på DR's hjemmeside - ved de har nogle udsendelser liggende omkring at være udstationeret

Kh Lena