Eksperthjælp: 1 år vågner på klokkeslet hver morgen, desværre meget tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
0 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Lisbeth Jess

"1 år vågner på klokkeslet hver morgen, desværre meget tidligt"

Hej Listbeth

Vi har en datter som er 11 mdr. (på søndag - 25.09), som i 3 dage vågner skrigene op PRÆCIS kl. 05.26, og skriger højlydt med sutten i munden og lukkede øjne. Imorges kunne jeg slet ikke komme i kontakt med hende, først da jeg hævede stemmen og sagde Laura, faldt hun til ro. Jeg sidder og rokker og snakker til hende, og putter hende ind til mig. Nogle gange virker det, andre gange skubber hun mig væk, mens hun stadig har lukket øjne. Det er sket før, og kommer meget i perioder. Nogle gange er jeg nød til at gå rundt med hende, før hun falder til ro. Men jeg kan ikke lægge hende fra mig, hverken i hendes tremmeseng eller i midten af os. Så ender altid med at sidde op og "sove" med hende. Hun vågner så op PRÆCIS kl. 06.29 (hvilket egetligt er godt, for vækkeuret ringer kl. 06.30), men den time hun har været "vågn" tager hårdt på Laura, og hun bliver hurtigt træt igen.

Hvad kan det være, siden hun vågner så præcis hver nat?? og kan vi gør noget??

Kram fra Nadia

Lisbeths svar

Hej Nadia!Tillykke med hendes 1 års dag. I har vel fejret med familien, og haft en dejlig dag.

Desværre kan jeg ikke  sige til dig, hvad grunden er at hun vågne rpræcis hver morgen og græder.

Nogen gange vågner  børn og græder, det kan være en reaktion  på en lidt travl periode.

Det kan være tænder, eller ubehag.

dte kan gå over igen. Måske er hun udsovet  klokken halvseks og så må I jo nyde  at I får en længere morgenstund. Jeg ville prøve at stå op, og give hende noget morgenmad, det kræver selvfølgelig at hun vågne rhelt op.

Deter mit bedste bud, håber for jer det er en overgang.

Fortsat held og lykke med hende den et årige.

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.