Eksperthjælp: Udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
0 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Pia Hern

"Udflåd"

Hej Pia.

Jeg håber du kan berolige mig lidt.
Er i dag 7+1 og har kæmpet en brag kamp for at blive gravid,
vi har været igennem ICSI forsøg. Det er nu endelig lykkedes.
men igår aftes da jeg skulle tisse inden sengetid, var der brunligt udflåd i mit trusseindlæg, jeg blev skide bange og kaldte på min kæreste.

Hvad kan dette være? Jeg har ingen smerter eller rødt frisk blod?

Knus en meget bekymret kommende mor

Pias svar

Hej du

Tillykke - hvor skønt for dig!

Der er intet der kan få blodet til at fryse til is i årene som at se blod i trusserne når man er gravid. Også selvom det ikke er frisk blod. Det er ikke rart. Men jeg kan berolige dig med at det ikke behøver at betyde noget som helst.

Der kan godt komme en lille smule blødning når ægget sætter sig fast i livmoderen og at det er brunt viser at det er en gammel blødning. Det kan også være en lille rift - slimhinden i skeden bliver mere følsom når man er gravid og derfor kan der let komme en lille blødning.

Det du skal være opmærksom på er frisk blod og/eller smerter i lænden som menustrations smerter. Det er altid en god ide at tage det lidt med ro hvis man har blødt lidt - i dit tilfælde lyder det dog ikke så voldsomt. Så jeg ville ikke være så bekymret men hold øje med det - hvilket du helt sikkert allerede gør.

Hvis det tiltager så er det din læge eller vagtlægen du skal kontakte.

Du er altid velkommen til at skrive igen.

Held og lykke

Varme hilsner fra Pia

Pia holder kurser i fødselsforberedelses og hjælper kvinder som er bange for at føde og/eller har haft traumatiske fødselsoplevelser. På hendes hjemmeside kan du også købe hendes eget design af graviditets- og ammepuder.

Se Pias hjemmeside: MotherByNature.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.