Eksperthjælp: graviditet udebliver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.663 visninger
0 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Tine Sofia Marcussen

"graviditet udebliver"

hej tine

jeg ved godt at det tager tid og blive gravid, men nu har mig og manden snart prøvet alt på at blive gravid. manden har taget b-daddy og jeg bio gravid plus jeg fik akupunktur i 2 mdr. jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre.. ønsker det så inderligt.. skal så siges at jeg fik min kobber spiral ud for 5 mdr siden.. har du nogen råd du kan give mig.

Tines svar

Kære du.

Det er jo svært at svare på - om der er noget i vejen eller om I "bare" er utålmodige.

Hvor mange behandlinger fik du i løbet af de 5 mdr? ved du hvad akupunktørens diagnose var? Hvad hun behandlede dig for (Ja, jeg ved godt hun behandlede dig for at blive gravid, men ved du om hun behandlede dig for menstrations ubalancer, slim, kulde, milt underskud??)

Prøv evt. at skrive til mig lidt mere detaljeret om dette. (Hvis du synes det er privat så mail mig via min hjemmeside. Skriv også gerne hvor i landet du bor)

Jeg tænker på om akupunktøren har testet dig for fødevarerintollerance? Det kan godt være årsag og er det ofte.

Hvis man skal opnå graviditet og gennemføre den, skal kroppen være i balance. Den balance tipper hvis man jævnligt indtager fødevarer som kroppen ikke tåler. Har din akupunktør uddannelse i auriculoterapi vil hun kunne teste dig. 

Bedste hilsner, Tine Sofia Marcussen

Akupunktur bruges verden over når et par gerne vil have børn. Men også i graviditeten til fx at dæmpe kvalme, i forbindelse med bækkenløsning, til at fremme veer eller til at vende et foster. Akupunktur er særdeles effektivt til børn med eksem, kolik osv. Tine arbejder også med andre patienter end kommende forældre i hendes klinik der ligger i Nordsjælland.

Se Tines hjemmeside: Klinik-lyspunkt.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.