"nybagt mor, trykken i brystet."
Hej igen
Jeg havde lige et ekstra spørgsmål som handler mere om mig selv. Jeg fødte min datter for to en halv måned siden og har haft det rigtig godt siden fødslen, men her den sidste uges tid, har jeg oplevet at have en ubehagelig trykken for brystet. Det mærkes nærmest som om det snører sig lidt sammen (svært at forklare). Det kommer især, når jeg ligger ned og slapper af, og det forekommer flere gange om dagen. Jeg synes ikke, jeg er specielt stresset, men det er selvfølgelig lidt en omvæltning at få sådan et lille barn. Jeg ved ikke, om jeg skal kontakte lægen, for jeg vil jo heller ikke tage deres tid, hvis det bare er lidt stress. Hvad tror du?
Mvh Looney
Lisbeths svar
Hej Looney!
Jge har lige svaret på dit første spørgsmål om kraniet på din lille pige, og nu læser jeg om din trykken i brystet.
Jeg tror du e rmere bekymret over hendes pande og om hun er alvorligt syg, end jeg først antog. DET ER EN stor omvæltning at blive mor/forældre, og bekymringen kan tynge hårdt,får hun nok mad, hvorfor græder hun nu, har hun ondt, er hun tryg, er jeg en god mor? Ja mange spørgsmål dukker op i sådan en ny overvældende situation.
Lige nu er du bange .at hun er syg, du nævnte en svulst, den angst er med til at give dig trykken i brystet. Jeg anbefaler dig at få en tid hos lægen, fortælle om din bekymring om dit barn og om dig selv.
Når hun bliver undersøgt og forhåbentligt erkklæret helt rask, så kan du slippe din angst og slappe mere af.
Når deter ens barn bekymringen handler om , er det vigtigt at handle og blive beroliget.
Held og lykke både med hende og dig.
Lisbeth jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld