Guldklumpen uge 39 (38+0) <3 <3 <3

Visninger: 1.693   Svar: 55

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

9. september 2011

Dansker I Holland

Profilbillede for Dansker I  Holland
0
Ihhh hvor blev min baby af?? Nu har hun 7 tænder og løber rundt over det hele :D
Maalene skriver:

Uhhh, kan slet slet ikke vente til jeg kan kalde mig mor

Hvor er du sød - du kan også lige tro jeg glæder mig til at vise hende frem

Det lyder godt glæder mig til MASSIV billedspam hihi...

9. september 2011

twinboys

Profilbillede for twinboys
Foto
0
Dagplejen-Natur børn
Maalene skriver:

Tusind tak søde Majbritt - modtages med kyshånd

ok sender her lidt mere puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust

10. september 2011

Storms-Mor

Profilbillede for Storms-Mor
168
Storm er født den 16-4-11. kl 02.51 . 2208g og 49cm lang<3
Maalene skriver:

Tusind mange tak søde

Nej, det er simpelthen så vildt, at det er 8 mdr. siden jeg stod med en positiv test- det føles jo (næsten) som sidste måned...

Det er så fantastisk, at være så tæt på målet - men hun måtte altså godt snart finde vejen ud

Glæder mig virkelig også til at se hende og vise hende frem herinde

krydser  for at hun snaart kommer ud til jer  kan godt forstå dig, det dejligt at vise enes guldklump frem

Til salg:
12. september 2011

CmarianN

Profilbillede for CmarianN
0
Jeg er forelsket i den smukke prinsesse der i 9 mdr har vokset under mit hjerte! <3
Maalene skriver:

Hej skønne piger

Så nåede jeg uge 39 - 14 DAGE TILBAGE

Det er bare gået SÅ stærkt - og hun er SÅ velkommen, vi har bare alt klar til vores lille, skønne datter

Maven har vidst tabt kampen til tyngdekraften efterhånden, men det er jo kun dejligt at vide, at hun er klar til at se verden (og sine utålmodige forældre)

Det satte desværre ikke gang i tingene med en tur i IKEA i går, men det var da et forsøg værd - så selvom der stadig er 14 dage tilbage til termin, må I hellere end gerne begynde at sende en liiiille smulle ve-støv afsted, så hun forhåbentlig kommer ud lige omkring termin (men ville nu heller ikke gøre noget, hvis hun kom nu)

Ha' en helt fantastisk skøn weekend allesammen

Hvor er du bare fin søde :-) Kæmpe meget ve-støv i din retning!!!! Al mulig held og lykke med den forestående fødsel!!! Knus

14. september 2011

Maalene

Profilbillede for Maalene
0
Verdens dejligste prinsesse kom til verden d. 26.09.11 - vi elsker dig skat
Nessie skriver:

Jeg var også utålmodig til sidst. Men havde fået sukkersyge, og fik at vide at jeg ville blive sat i gang til termin, hvis han ikke kom før, og det var skønt at vide, at jeg ikke kom til at gå over tid

Vi så Daniel første gang, da han var 4 celler igen i uge 7, 10 og 12, og det er helt fantastisk så meget der sker. I uge 20, lignede han jo en "normal" baby, der bare var lille bitte

Ja, det må da have været dejligt og vide, at du ikke kom til at gå over tid - men til gengæld ikke sjovt med graviditetssukkersyge

Ja, vi så også lillepigen i uge 7 (dog ikke uge 10) - men ufatteligt så hurtigt de udvikler sig fra en "klat" (men hvilken fantastisk en af slagsen) og så til en lille baby

Til salg:
14. september 2011

Maalene

Profilbillede for Maalene
0
Verdens dejligste prinsesse kom til verden d. 26.09.11 - vi elsker dig skat
CmarianN skriver:

Hvor er du bare fin søde :-) Kæmpe meget ve-støv i din retning!!!! Al mulig held og lykke med den forestående fødsel!!! Knus

Tusind mange tak søde

Nu må hun gerne bare komme

Til salg:

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.