Må bagværk hæve "for længe"? (søger hurtigt svar)

Visninger: 3.903   Svar: 10

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

23. august 2011

Frøken J.

Jeg er i gang med at bage to ting på én gang. Grove rugboller med gulerod og pølsehorn. MEN! Nu er det sådan, at begge dele er færdig med at hæve på samme tid, og jeg kan jo ikke forme pølsehorn og boller på samme tid. Sker der noget ved, at dejen hæver længere? Og hvor længe må en dej max "hæve for længe"?

Hurtigt svar søges!!

Hilsen hende, som tydeligvis ikke ejer de bedste planlægningsevner

Anmeld Svar

23. august 2011

Mette.

Profilbillede for Mette.
0
http://smallsta r-bymette.blogs pot.com/
Frøken J. skriver:

Jeg er i gang med at bage to ting på én gang. Grove rugboller med gulerod og pølsehorn. MEN! Nu er det sådan, at begge dele er færdig med at hæve på samme tid, og jeg kan jo ikke forme pølsehorn og boller på samme tid. Sker der noget ved, at dejen hæver længere? Og hvor længe må en dej max "hæve for længe"?

Hurtigt svar søges!!

Jeg har ofte haft en dej til at stå flere timer, det sker der ingenting ved. SÅ ja, lav bare det ene først og lad det andet vente mens..

Anmeld Svar

23. august 2011

Mille83

Profilbillede for Mille83
7
Nicoline Mynte <3
Frøken J. skriver:

Hurtigt svar søges!!

Jeg har tit ladet det stå længere tid hvis jeg skulle noget, men det er jo ikke ensbetydende med at det er sådan det skal være - der er dog aldrig sket noget.....Hmmmm....Prøv og google det 

Anmeld Svar

23. august 2011

SaNiNa

Profilbillede for SaNiNa
0
Der er intet bedre end min to diamanter, så meget glæde og liv de give

Tror ikke der sker så meget ved det hæver lidt længer bare det ikke er en 1 time eller mere. sæt dejen på køl så bliver hævningen langsommer

Anmeld Svar

23. august 2011

Mira0911

Det tror jeg nu heller ikke der sker noget ved.... Jeg glemmer tit hvis jeg har noget til at stå og hæve... Og der er ikke sket noget ved det...

Anmeld Svar

23. august 2011

numsefisk

Det sker der intet ved. 

Jeg gør det rigtig tit, fordi jeg har gang i for mange ting på en gang

Har du modtaget min pakke?

Håber din krop har det bedre ??

Anmeld Svar

23. august 2011

Frøken J.

Mette. skriver:

Jeg har ofte haft en dej til at stå flere timer, det sker der ingenting ved. SÅ ja, lav bare det ene først og lad det andet vente mens..

Takker for svar

Anmeld Svar

23. august 2011

Frøken J.

Mille83 skriver:

Jeg har tit ladet det stå længere tid hvis jeg skulle noget, men det er jo ikke ensbetydende med at det er sådan det skal være - der er dog aldrig sket noget.....Hmmmm....Prøv og google det 

Tak for svar! Ser ikke ud til der sker noget, har formet til boller nu, og det går vidst Det var også kun max en halv time endte det med. Hehe!

Anmeld Svar

23. august 2011

Frøken J.

Sanne og Nicklas skriver:

Tror ikke der sker så meget ved det hæver lidt længer bare det ikke er en 1 time eller mere. sæt dejen på køl så bliver hævningen langsommer

Det endte også med at blive max en halv time! Tak for svar

Anmeld Svar

23. august 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Det tror jeg nu heller ikke der sker noget ved.... Jeg glemmer tit hvis jeg har noget til at stå og hæve... Og der er ikke sket noget ved det...

Tak for svaret!

Anmeld Svar

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.