Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Prinsessens balsal 33+2 (holy shit)

1234·7 »
Frøken J.

Citér indlæg Anmeld indlæg
16. august 2011, kl. 20:26

Ja ja.. Jeg går da og synes maven fylder godt til, men blev alligevel lidt (læs: MEGET) overrasket, da jeg så de her billeder. Hold da magl den er stor Så er der ikke noget at sige til, at min ryg er ødelagt, at der nu er vand i fødderne, og jeg bare føler mig kronisk besværet. Ak  

Bettepigen skubber rundt mere eller mindre konstant. Men hvis jeg synger "Velkommen til verden" for hende, så falder hun til ro. Sødt, ikke? SYnger den for hende mange gange hver dag

Lige et foto fra 4+6 til sammenligning. Ja, det var dengang der kun var én hage 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Mille & Laura mor elsker jer :)
16. august 2011, kl. 20:28
Frøken J. skriver:

Ja ja.. Jeg går da og synes maven fylder godt til, men blev alligevel lidt (læs: MEGET) overrasket, da jeg så de her billeder. Hold da magl den er stor Så er der ikke noget at sige til, at min ryg er ødelagt, at der nu er vand i fødderne, og jeg bare føler mig kronisk besværet. Ak  

Bettepigen skubber rundt mere eller mindre konstant. Men hvis jeg synger "Velkommen til verden" for hende, så falder hun til ro. Sødt, ikke? SYnger den for hende mange gange hver dag

så fin og stor en mave

elsker min lille dreng <3
16. august 2011, kl. 20:29

Men den er flot 

Frøken J.

16. august 2011, kl. 20:30
Frøken Christiansen skriver:

så fin og stor en mave

Tak!  

Frøken J.

Nynne88 skriver:

Men den er flot 

Tak, jeg synes også den kan gå an. Hehe  

Denne profil har Foto Garanti
Bianca 24.09-07 Celina 22.05-09

Du er så smuk ....var og er!! 

Frøken J.

16. august 2011, kl. 20:31
JustAnotherName skriver:

Du er så smuk ....var og er!! 

Tusind tak  Det varmer! 

27.09.11
16. august 2011, kl. 20:34
Frøken J. skriver:

Ej, hvor ser du da bare sød og glad ud!

Og flot mave selvfølgelig. (:

Villads & Laurits
16. august 2011, kl. 20:37

Smuk mave....

Frøken J.

16. august 2011, kl. 20:39
maryjane skriver:

Ej, hvor ser du da bare sød og glad ud!

Og flot mave selvfølgelig. (:

Tusind tak! 

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
1234·7 »
Gå til Uge 34     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+