"Sæd fra Saedbank.com"
Kære Lene Eriksen.
Jeg skriver til dig fordi jeg og min kæreste er bekymret.
Vi er pige/pige og derfor kom vi til en beslutning for nogle mdr siden at vi ville prøve inseminering. derfor forsøgte vi os frem og søgte rundt om på nettet hvordan og hvorledes.
Vi fandt så denne hjemmeside Saedbank.com hvor det viste sig ikke at være så dyrt igen og de ville levere med en sprøjte.
Det ankom så den 4august, hvor jeg havde min ægløsning. Men siden da har jeg oplevet ubehag. Noget ala menses smerter. og en følelse af hævet skede. oppustethed og en smule svimmel når jeg rejser mig op ind i mellem.
Vi er bange for at det måske var forkert det vi har gjort, at det sæd måske ikke er helt "rent" eller hvordan man nu siger det. Vi har aftalt at tage til læge, men da mine læge har ferie og jeg ikke ønsker at komme ind til andre ude i lægehuset. så håber jeg du måske kunne give mig nogle ideer til hvad det kunne være?
Mange hilsner fra Annen
Lenes svar
Hej Annan,
jeg synes, at du skal se at komme til læge! Du skal kigges på af en fagperson, der kan vurdere om der er noget galt - og hvad der eventuelt skal gøres. Det kan være der ikke er noget galt overhovedet - men jeg synes ikke, at du skal tage DEN chance. Jeg er ikke selv læge og du er ikke tjent med at få mine lægmandsvurderinger. Du må bide din skam i dig og gå til lægehuset eller få fat i en natlæge fra lægevagten. Desværre. Skriv gerne igen med din læges svar. Nu ved vi ikke om der er noget galt - og om det skyldes sæden. Men lad det være en lære til os alle - der er ofte en grund til at noget koster mere end noget andet. Kvaliteten kan have svært ved at følge med hvis prisen bliver FOR lav.
Held og lykke med det!
Lene
Lene tilbyder individuelle samtaler og skræddersyede forløb for kvinder, der har svært ved at få indfriet deres ønske om et barn, og for kvinder, der har valgt eller er i gang med at få et barn alene.
Se Lenes hjemmeside: Ønskebarn.nu
Anmeld