"Knapt 2 år, har svamp, og infektion i skridtet"
Min søn har virkelig været rød i numsen og i selve skridtet, og da det blev slemmere dag for dag tog vi til lægevagten. Han sagde at det var en meget aggresiv form for bledermatitis vores søn havde fået.. Vi fik så noget creme der hedder fucicort som han skulle smøres med 3 gange dagligt.
Dagen efter var der ingen bedring overhovedet, faktisk tværtimod så jeg fik en tid hos lægen samme dag, og han kunne med det samme se at der også var svamp i det.. og han gav os så en ny creme der skal bruges i stedet for som hedder Brentacort, det skal smøres på 2 gange dagligt.
I dag ser det bare helt vildt ud dernede, jeg tror at et tyndt lag hud hænger fuldstændig i laser dernede og han er ildrød over det hele, det har også bredt sig en smule. Det er meget svært at se hvad der er hvad.. Der er også en masse pusfyldte blærer over det hele..
Han har ikke været oppe at gå siden Lørdag aften da det er så smertefuldt for ham og det med at få tørret ham ordenligt er stort set umuligt..
Hvad pokker skal vi gøre? Det gør så ondt at se sin dreng have så ondt..
Lisbeths svar
Hej!
Åh hvor det gør ondt på ham, og nu erder sat forskellige ting igang.
Jeg mener han har en infektion, han skal behandles for. Igen til egen læge som skal pode,hvor han har de pusfyldte blærer. Han har formentlig stafylokokker, som han skal behandles for.
Du skal lade ham gå rundt uden ble, evt med et par bomuldsbukser. Klip bomuldsstof istykker og læg i hans ble, de skal være kogte.når du putter til,natten.
Det gørt ondt på ham, snak med lægen.om sm, stillende.
Alternativt er en akut tid hos en hudlæge/børnelæge.
Rigtig god bedring med ham.
Varme hilsner
Lisbeth jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk