Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

(For) stort vægttab i forbindelse med amning?

12 »

Det er så let at dømme...
Besvar indlæg Anmeld indlæg
30. december 2008
Nogen der har oplevet det?

Blevet frarådet at amme eller lign?

Eller i samråd med læge fundet ud af hvordan og hvorledes?

slet ingen?
mette moren

MKGAARD skriver:

Nogen der har oplevet det?

Blevet frarådet at amme eller lign?

Eller i samråd med læge fundet ud af hvordan og hvorledes?

nej det har jeg aldrig hørt om og jeg vejer normalt 42kg når jeg ikk er gravid.. hvor meget har du tabt dig ved at amme??

Er blevet mor til den yndigste pige. Nu har jeg 3 smukke piger :-)
Hmm jeg begyndte at blive kritisk. Jeg vejer normalt 56 men da jeg ammede tabte jeg 11 kg og vejede derved 45. Min læge sagde at jeg skulle begynde at spise mere og mere fedt for det var ikke godt for mig. De troede vist alle at jeg havde spiseforstyrrelse
mette moren

Anja Nørreslet skriver:

Hmm jeg begyndte at blive kritisk. Jeg vejer normalt 56 men da jeg ammede tabte jeg 11 kg og vejede derved 45. Min læge sagde at jeg skulle begynde at spise mere og mere fedt for det var ikke godt for mig. De troede vist alle at jeg havde spiseforstyrrelse

det med spiseforstyrelser har jeg også fået skudt i skoen det er lidt ubehageligt når man spiser helt vildt!! og stadig ikk kan tage på.. nu er jeg så godt nok gravid.. men det er kun barnet som tager på.

Er blevet mor til den yndigste pige. Nu har jeg 3 smukke piger :-)
Ja for det var jo ikke pænt og jeg gjorde da også alt for at tage på men det er jo svært når man bare ikke kan. Jeg tog jo også kun 5½ kg på i gravidteten så derfor mente de, at jeg ikke spiste men jeg åd altså chokolade konstant

mette moren skriver:

nej det har jeg aldrig hørt om og jeg vejer normalt 42kg når jeg ikk er gravid.. hvor meget har du tabt dig ved at amme??

Første gang tabte jeg 10 kg udover de 3 jeg havde taget på i graviditeten.

Anden gang tabte jeg 2-3 kg udover de 8 jeg havde taget på i graviditeten.

Jeg vejer nu 49 kg. Før jeg blev gravid første gang vejede jeg 63kg.

Jeg kan absolut ikke tage på nu, og jeg ÆDER alt..

Anja Nørreslet skriver:

Ja, de kloge læger...

Jeg vil rigtig gerne amme når det en gang bliver igen...

Men jeg ønsker simpelthen ikke at tabe mere...
mette moren

MKGAARD skriver:

Første gang tabte jeg 10 kg udover de 3 jeg havde taget på i graviditeten.

Anden gang tabte jeg 2-3 kg udover de 8 jeg havde taget på i graviditeten.

Jeg vejer nu 49 kg. Før jeg blev gravid første gang vejede jeg 63kg.

Jeg kan absolut ikke tage på nu, og jeg ÆDER alt..

det er surt! jeg spiser også alt uden at ta et g på så har ikk rigtig nogle anbefalinger.. jeg vil også gerne amme! håber ikk jeg også taber mig.. har du fået tjekket dit stofskifte hos lægen??

mette moren skriver:

det er surt! jeg spiser også alt uden at ta et g på så har ikk rigtig nogle anbefalinger.. jeg vil også gerne amme! håber ikk jeg også taber mig.. har du fået tjekket dit stofskifte hos lægen??

Nej har jeg ikke... Jeg er ikke gravid eller noget endnu, men snakken er der og så kom det bare i mine tanker...

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
12 »
Gå til Amning     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+