Eksperthjælp: Børneglad mand vil have familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
0 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Lene Eriksen

"Børneglad mand vil have familie"

hej Lene     jeg er en mand på 37 der har et barn på nu 2 år     jeg kæmper for at få ham at se men ind til nu er det lykkes moren at trække sagen  så jeg ser ham slet ikke  det tror jeg på at jeg nok skal komme til men  jeg det vil desvære altid blive en kamp       jeg savner et liv med børn men ved ikke hvor jeg skal skal finde en sød mor       mine tanker minder meget om dem som pigerne har   bare omvænt       jeg har ikke svært ved at finde en kæreste men den sidste kunne ikke få børn og det detyder meget for mig     for mig er det en drøm at bo med mor og barn men hvis det lykkes   så ville det også være fint at blive donor for måske 2 søde børn gærne med samme mor  hvis jeg kunne være en aktiv del af dæres liv    hvad gør jeg ?       m.v.h   profil glad mand  

Lenes svar

Kære Glade Mand,

tak for dit spørgsmål og hvor ER det dejligt at høre fra dig som mand og som en mand, der gerne vil have børn!!! Jeg forstå, at din situation er svær og at måske endda endnu mere svær end den er for singlekvinder, der ønsker sig et barn. Jeg kan anbefale dig at kigge ind på sitet www.regnbuebarn.dk, som er et site hvor kvinder og mænd, der ønsker at blive forældre mødes. Mange gode forældreskaber er skabt gennem det site - og det er ikke utænkeligt at du kan møde en kvinde, der også deler din drøm om fælles familie. Ellers er almindelig dating en mulighed og her vil jeg anbefale dig at SKRIVE i din profil, at du ønsker børn. Der går massere af skrukke kvinder rundt og kunsten for dig er at placere dig, så de kan få øje på dig og på, at I har det fælles ønske. Endeligt har mange singler glæde af at investere i et personligt udviklingsforløb for at finde din personlige årsag til at ønsket om et barn og en familie er udeblevet. Finde og opløse roden til problemet. For at få gå på mod, ny inspiration og nye konstruktive strategier, der bringer dig mod dit ønske om at blive far og om at få et parforhold til at fungere som rammen om en familie.

Jeg ønsker dig held og lykke med det!

De bedste hilsener

Lene 

Lene tilbyder individuelle samtaler og skræddersyede forløb for kvinder, der har svært ved at få indfriet deres ønske om et barn, og for kvinder, der har valgt eller er i gang med at få et barn alene.

Se Lenes hjemmeside: Ønskebarn.nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.