"baby 4 måneder navlen er ikke tør."
Hej Lisbeth.
Vi har en datter på lidt over fire måneder. Hun har haft mange problemer med sin navle, og har flere gange fået smurt noget i den som skulle sørge for at slimhinden danner ar. For et par dage siden var vi oppe og få den tjekket igen, og fik af vide at nu er den fin og som den skal være... selvom jeg sagde til ham (lægen), at den stadigvæk væder og der stadigvæk er guleflager i den om morgenen.
Det kommenterede han selt ikke, han rudet rundt i den med en vatpind, og kunne ikke se der skulle være noget... klart når vatpinden dækker det meste af hendes navle... hvis jeg selv kigger efter og hiver lidt ned i hende navle, så kan jeg altså stadigvæk se noget af slimhinden?
Er det normalt at den ser sådan ud nu, hun er trods alt fire måneder. Og er det rigtigt hvad lægen sagde at selvom der er guleflager endnu, så er den okay hendes navle?
Hvis jeg kunne vedhæfte et billede ville jeg gerne havde gjort det.
Håber du kan hjælpe mig lidt her, for vil ikke havde hun får problemer med sin navle, senere pga. lægen siger den er ok, men faktisk ikke er det?
Lisbeths svar
Hej !
klart du er bekymret for du ser noget hver dag i navlen som er gult og lægen siger den er fin.
Hun e rfomentlig blvet smurt med lapis for at udtørre og det har stadig ikke hjulpet.
Jeg vil anbefale dig at få en ny tid hos lægen. Fortælle om din bekymring, og bede ham om at pode hendes navle, for en evt infektion.
For du ser hver morgen, at der er noget og du er bekymret, for nu mener du den skulle være tør.
Jeg mener den på dette tidspunkt skulle være tør, kan han ikke klare sagen, så må der en anden læge til, gerne en børnelæge.
Held og lykke , håber du blive rtaget alvorligt.
Fortsat god sommer og nyd nu tiden med din lille datter.
Varme hilsne r
Lisbeth jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk