Eksperthjælp: 6 måneder, trip trap stol ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
0 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Lisbeth Jess

"6 måneder, trip trap stol ?"

Hej Lisbeth

Først og fremmest tak for en dejlig brevkasse som du har

Mit sprg går ud på at jeg har en knægt på 6 mdr. og hele dilemmaet er, om jeg skal invisterer trip trap stol eller man kan undvære sådan en?

Jeg har spurgt mange par og rådgivere og får forskellige svar, og det gør mig endnu mere forvirret...

Vi har allerede en højstol ( uden fodstøtte) liggende fra min nevøs tid som lille. Det vi gør pt er at vi sætter en pude ind så han ikke kan hælde til nogle af siderne.

Han "klager" ikke over det og sidder fint, dog læner han sig frem, men det vigtigste er at han sidder stabilt og ikke som sagt kan hælde til hverken højre eller venstre

Håber du kan hjælpe mig

hilsen en "forvirret" far )))

Lisbeths svar

Hej!

Tak for responsen på brevkassen, det blev jeg glad for.

I har en høj stol nu, og der sidder han godt. Lad ham blive ved med det.Jeg vil dog anbefale at lave en fodstøtte, så han sidder bedre..

Hvor trip trap stolen er genial er .når de  er i  gå -og kravlealderen. De kan stå og kravle op uden den vælter. De kan nå bordet, de sidder trygt og godt. den vokser med barnet. De kan ikke vippe på den. Den er solid, kan holde i årevis til flere generationer.Mine børnebørn bruger de stole som mine børn havde som små.

De er dyre, ja men de holder længe. de kan købes brugt rimeligt billigt.

For mig er det vigtigste at børnene sidder sikkert og godt.

Nu håber jeg du/I beslutter hvad der er bedst for jer og sønnen.

Hav en god sommer.

Varme hilsne r

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.